פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק, ללא דמי יציאה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פקס שנשלח על ידי למחלקת תלונות הציבור של החברה...
אני לקוח בחברה מזה כשנתיים. בידי שני מכשירים המחוברים לרשת כ"פלא-דו". המכשיר הראשון שנרכש הינו מסוג Telit X120 והשני מסוג LG. מיום המעבר לרשת פלאפון התרחשו בעיות קליטה בדירת המגורים בלבד, המתבטאות בניתוקי שיחה, אי זמינות, שיחה מקוטעת ועוד תופעות שונות ומשונות הקשורות ברשת ולא בנייד עצמו.
המכשיר הראשון (Telit) נבדק ונבחן כמה וכמה פעמים במעבדה על מנת לבדוק האם המכשיר תקול או שינוי גרסת תוכנה מפני שהיה מכשיר חדש ברשת. הוא אובחן כתקין וההמלצה לגבי בעיות הקליטה הייתה, אנטנת חלון. נרכשה אנטנת חלון (70 ₪), למרות הסרבול שקשור בעניין. האנטנה לא פתרה את הבעיה!!! בעיות קליטה חמורות המשיכו להטריד ובנוסף לזה, כבל ארוך של פתרון עלוב.
את המכשיר השני קיבלתי חינם, אין כסף, בשדרוג החבילה, מעצם היותי סטודנט (מבצע סטודנטים).
לקחתי אותו מתוך כוונה שאולי וייתכן שהמכשיר החדש ישפר את בעיות הקליטה. כמובן שלא נפתרה הבעיה, שהרי אני כותב לכם כעת.
כל אותו זמן אני בקשר מתמיד עם נציגי שירות הלקוחות שלכם ועם המפ"א בראשון לציון.
משיחה עם מנהל המפ"א הובהר לי שיש צורך בצוות טכני שיבדוק את הבעיה, ומכיוון שהצוות הינו חיצוני לחברה ועלותה רבה, סיכוי נמוך שתתבצע בדיקה מקומית שכזו, אבל הובטח שהעניין יטופל ותינתן לי תשובה בעניין. תשובה לא קיבלתי. יצרתי קשר שוב עם נציג והועברתי למחלקה הטכנית, הציעו הצעות לפתרון, כגון: העברת שיחה לטלפון קווי ושוב ההצעה הטכנולוגית המדהימה של אנטנת חלון. סירבתי וביקשתי לדעת מדוע אין קליטה!
לא חזרו אלי, יצרתי שוב קשר, הנציג הודיע שהמחלקה הטכנית בדקה ומצאה שאכן ישנם קשיי קליטה בדירה וישנם תוכניות בעתיד להקים אנטנה באזור. כמובן שהנציג הציע שוב הצעות מעניינות כמו: אנטנת חלון והעברה לטלפון קווי. סירבתי בנימוס להצעות המשודרגות טכנולוגית הללו וביקשתי לנתק את הקו מבלי לשלם דמי יציאה.
שוב נתבקשתי להמתין לתשובה של המוקד הטכני על מנת לאשר את הניתוק.
מיותר לציין שאחרי שבועיים לא יצרו איתי קשר ונאלצתי אני לעשות זאת. בשיחה נאמר לי שהצוות הטכני לא אישר את הניתוק מהסיבה שיש פתרון..... אפשר להשתמש באנטנת חלון!!! לא האמנתי למשמע אוזניי, איך לא חשבנו על זה קודם???
אני פשוט לא תופס את גישת הזלזול הזו!
את כל החשבונות שילמתי בזמן מידי חודש. אני מדבר מעבר למכסת הדקות בחבילה (מעל 900), אף על פי שיש בידי ביטוח למכשירים, אני יכול לספור על אצבע אחת את הפעם שהגעתי לתיקון. ממש לקוח זהב מבחינתכם.
מבחינתי, אכזבה.
נכון לאתמול ה 9.7 נקטתי בצעד חריג וצמצמתי את החבילה למינימום וביטלתי ביטוח ואחריות למכשירים.
מיותר לציין שכל מכרי מודעים לאינטראקציה השלילית ביני לבין חברת פלאפון בנושא זה. ההדים של כל העניין יוצרים לגביכם הילה שלילית מאוד כפועל יוצא של ההתנהלות. כתוצאה מפרסום מבצעי סטודנטים במכללה בה אני לומד, אני נשאל כבעל מכשיר ברשת פלאפון, רבות על ידי מכרים, לגבי הצטרפות לחברה. כיצד אני אמור לענות?
חשוב לי לציין שכל המוקדנים שדיברתי איתם היו אדיבים מאוד, אך לא נתנו מענה מתוקף סמכותם. אני מקווה שהפעם זאת התחנה הסופית למתן הפתרון המיוחל.
כל רצוני הוא להתנתק מחברת פלאפון ללא דמי היציאה.
הצטרפתי לשירות מתוך ידיעה שאני רוכש מכשיר נייד שאפשר לדבר בו, לפחות, במקום מגורי.
את החובות שלי מלאתי, השאלה, מה לגבי הזכויות?
המכתב הזה הוא המוצא האחרון לפתרון הגיוני, שקול וטוב לשני הצדדים. לפני הטרחה של שני הצדדים בהגעה לבית המשפט.
כולי תקווה שהנושא לא ייפול בין הכיסאות שוב כבעבר ויינתן טיפול מהיר וענייני.

התגובה של חברת פלאפון...
הפתרון (פיצוי) שהחברה מוכנה לתת זה מכשיר אחר - זהה כמעט לחלוטין לזה שאצלי כבר.
אז ככה, בעיית הקליטה לא נפתרה ופיצוי לא קיבלתי. מה שאני מבין מכך שהחברה מוכרת מוצר\שירות לא פעיל וגובה עליו סכום מלא. מתנערת מכל אחריות למתן שירות. מילא בעיות קליטה באזורים מועדים כגון חניונים או שטחים פתוחים, אבל בביתי שלי במרכז העיר, לזה לא ציפיתי כשחתמתי חוזה.
כלכלי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור שוחחה עם מר שובל בעקבות מכתב ששלח ישירות לחברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה