פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
7 החלפות מכשיר בחודש אחד ! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
הנני לקוח עסקי שלכם מזה כמה שנים טובות, ברשותי מכשיר טליט95.
בחודש האחרון (חודש יולי) ביקרתי בתחנת השירות 7 פעמים באותו חודש !
תקלה חוזרת , מכשיר כבה אקראית. הוא לא נדלק.
הביקורים היו, על פי הנציגה שלכם שבה נפתחה פנייה לתיקון היו ב3/7 29/7 פעמיים וב30/7 . שום זכר לכך שביום שישי ה27 לחודש ביקרתי בסניפכם בשנית (יום שישי) ובו החליפו את המכשיר.
החלפות המכשיר בחודש האחרון!? 7 פעמיים ! ! מאז שאני לקוח שלכם!? 17 פעם אותו מכשיר ב3 שנים . מיותר לציין שב29 לחודש החליפו בשנית את המכשיר אך שכחו להביא לי את הזכרונות ורק למחרת שהגעתי בשנית לסניף (קרי, ה30 לחודש) החליפו את המכשיר בשנית והעבירו את הזכרונות
מיותר לציין שכל ביקור נמשך יותר משעה כל פעם. לא ניתן פיצוי על כל הפעמיים או על אי העברת הזכרונות.
מיותר לציין שמדובר על מכשיר אחד שכל חשבונית היא על 500 שקלים לחודש !
זה מה שנקרא שירות איכותי ! !
תודה חברת פלאפון, שירות מהמם
עלבון סוג הנזק :
תמצאו פתרון הוגן ומפצה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
מנהלת בכירה בחברתנו שוחחה עם מר כספי ופנייתו טופלה.נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה