|
|
|
|
|
|
מסלול מוזר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-9 חודשים רכשתי שני מכשירים במסגרת מסלול סוף שנה,אז יכולתי עדיין לעמוד בהוצאות אלו, כיום עקב קריסה כלכלית .
אני מנסה לעבור מסלול או למכור את המסלול שאני נמצא בו כי הוא יקר מאוד בשבילי. טענו לי בחברה שאיני יכול. או אם אנ י רוצה אני יצתרך לשלם על שני המכשירים וגם לשלם את המסלול ל-3 שנים שהפירוש שאיני יכול לעשות כלום גם אם הייתי רוצה למכור את המכשירים ואת המסלול בו אני נמצא למישהו אחר.
|
אני לא יכול לעמוד בהוצאות הטלפונים |
סוג הנזק : |
לא יודע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר זר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|