פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסלול מוזר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-9 חודשים רכשתי שני מכשירים במסגרת מסלול סוף שנה,אז יכולתי עדיין לעמוד בהוצאות אלו, כיום עקב קריסה כלכלית .
אני מנסה לעבור מסלול או למכור את המסלול שאני נמצא בו כי הוא יקר מאוד בשבילי. טענו לי בחברה שאיני יכול. או אם אנ י רוצה אני יצתרך לשלם על שני המכשירים וגם לשלם את המסלול ל-3 שנים שהפירוש שאיני יכול לעשות כלום גם אם הייתי רוצה למכור את המכשירים ואת המסלול בו אני נמצא למישהו אחר.
אני לא יכול לעמוד בהוצאות הטלפונים סוג הנזק :
לא יודע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר זר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה