פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי עיסקה, יחס מזלזל ועלבון מצד חברת פלאפון נושא התלונה:
ספרני יוגב שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וקצת רכשתי שלושה מכישירים במסלול עיסקי של רשת פלאפון. הסוכנת שביצעה את העיסקה הצהיה כי הטלפונים תומכי BLOOTOOTH והבטיחה כל מיני דברים כגון מטענים נוספים, קליפסים, מטענים לרכב, דיבוריות והרשימה נמשכת.בנוסף קניתי את אותו מכשיר במסלול פרטי לחברה שלי ( איזה טעות )
אני ומשפחתי מאוד התאכזבנו מהמכשירים של LG עם ווקי טוקי בסגנון מירס. אין לנו קליטה בשני העסקים וגם לא בבית,כמות הניתוקים אדירה, הסוללה לא מחזיקה יותר מחצי יום, אין שום תמיכה בBLOOTOTH . דיבוריות קיבלנו בתשלום !! רק אחרי חצי שנה, ודיבוריות עלובות כאלה לא נראו כמובן שגם הם מקולקלות, לא קיבלתי שום דבר ממה שהובטח לי כשפניתי לפלאפון גם הם לא הצליחו לנשיג את הסוכנת שביצעה איתי את העיסקה, מתברר שהיא הייתה בעיתית לפי הגדרת הבוס שלה ופוטרה.לפי חוק חוזה שבעל פי קביל כמו חוזה בכתב )בכל אופן כשפניתי לסניף באשקלון והסברתי לנציג שירות לקוחות את הבעיה הוא הפנה אותי ל*166 וטען שרק הם יכולים לעזור לי. *166 טענו שאין דבר כזה והסניף מחויב לעזור לי בקיצור ביליתי שעה וחצי ביו יו לחינם, לבסוף הגיעה מנהלת הסניף שגיבתה את העובד שלה ( למה ?? ) למרות הטעות החמורה שעשה וטענה שפניתי אליהם אחרי זמן רב מדי ולכן היא לא מוכנה לעזור לי.
יחס מזלזל כזה לא ראיתי בחיים ( אני עוזב את הבית כל יום ב 6:00 וחוזר ב20:00 ) מתי היא מצפה שאני אבוא אליה ?? לבסוף היא מצאה שפניתי אליהם גם אחרי 4 חודשים מה שלא שינה את דעתה. לאחר שהתקשרתי לשירות לקוחות והתלוננתי על השירות הלקוי הבטיחו לי שאקבל תשובה בעניין אך כמובן שעד היום אף אחד לא התייחס אליי. אני מחכה לנדידת מספרים כדי שלא אצטרך לשנות שוב את המספר על גבי פרסום העסק וכרטיסי הביקור. אני דואג שכל מי שאני מכיר לא יתקרב לפלאפון ואני אמשך לעשות כך כי לא ראיתי כזאת התנערות מאחריות ותשובות מזלזלות בחיי !!!!! אני כרגע מתייעץ עם עורך דין בקשר לנידון, אני מקווה שני אוכל לתבוע אותם ופרסם את זה שכל המדינה תדע עם מי יש להם עסק.
בזבוז זמן, כספי ועלבון. סוג הנזק :
החלפת הפלאפונים פתרון בעיית הקליטה וקבלת פיצוי הולם !!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ספרני בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה