פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום קוראים לי דימה,
לפני כחודשיים התחילו לי בעיות במכיר הסמסונג 770 דור ה3 שלהם.
בפניתי לחברה בחודש האחרון(יולי) הייתי 5 פעמים בתחנת שירות לקוחות ותיקונים ,שם לא מצאו לי בעיות במכשיר אז הם הפנו אותי למוקד הגלישה שלהם ב*160 ושם אמרו לי יש לי בעיה בכרטיס הזיכרון ושאני צריך לעושת פירמוט ואז אמרתי להם שלא ימחקו כלום כי כל הדברים החשובים היו עליו ושיעבירו לי הכל לכרטיס זיכרון חדש (משהם במעבדה לא קראו ומחקו הכל).
ביום האחרון של החודש הייתי עוד פעם ובפעם האחרונה אמרו לי שהם לא מחליפים לי את הפלאפון למרות כל הבעיות שיש לי במכשיר, אז למה לעזעזל אמא שלי משלמת לכם ביטוח?)
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר ולהחזיר לי את עלות הנסיעות . פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ברגר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה