פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ארנה הרצליה כתובת:
סניף ארנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלחתי את המכתב הבא (לפני חודש) המפרט את תלונתי לפלאפון התגובה היחידה שקיבלתי היתה טלפון מהסוכן שטוען שלא הבנתי אותו ללא התיחסות למכתב, זה לשון המכתב:
"ברצוני להתלונן על אי כיבוד עיסקה שבוצעה ביני לבין סוכן חברת פלאפון מר ליאור רוזן (טל 050-6868225)
ב19 לפברואר השנה פניתי לשרות פלאפון בקניון ארנה – אחרי שהמכשיר שלי מוטורולה T720 הפסיק לעבוד, מספרו 050-7589886. הסוכן ליאור רוזן פנה אלי ואמר לי שבמקום לתקנו יציע לי עסקה "שלא אוכל לסרב לה", אמנם הגעתי עם מכשיר אחר אך מאחר וברשותי עוד שני מכשירים הוא גם יתן לי "דיל" עבורם לא רק שלא אצטרך להוסיף כסף, החשבונות שלדברי הסוכן היו לא סבירים בעבר "יהיו נמוכים הרבה יותר"
את פרטי העסקה רשמתי על דף, להלן פרטיה:

1.את הטלפון שברשותי יחליף לv-3 מוטורולה. התשלומים שנותרו עבור המכשיר הישן ימחקו והגביה
עבור הטלפון החדש תעשה על חשבון מסלול השיחות. 150 דקות + 150 דקות בתשלום של 99 ש"ח.

2.במקום הטלפון של בני הצעיר 050-9304634 שלדבריו "לא שווה שום דבר ועלי לזרוק לפח" אקבל מכשיר חדש ללא חיוב – אין דמי מנוי חודשיים אך מחיר שיחה 51 אגורות לכל הרשתות

3. גם עבור טלפון נוסף מספר 050-5304634 הציע לי כי יתרת התשלומים תקוזז מול חבילת שיחות , הסכמתי על חבילה שעלותה הכוללת עם הביטוח 149 ש"ח 300 דקות לכל הרשתות + 200 דקות ליעדים נבחרים.
(מכשיר נוסף נמצא אצלי ברכב מספרו גם 050-7-589886 עבורו אמשיך לשלם כרגיל)

הסוכן נתן לי חוזה ובו לא מפורט דבר מלבד ציון העובדה שקבלתי מכשיר V3 חדש עם דמי מנוי חודשיים, לצערי לא התעקשתי שיחתום על הנאמר אולם הוא הבטיח לי שזה הדיל ופשוט "שלמתי בעבר יותר מדי" מאחר ובעלי רשום כבעל החברה (מרפ' פדנט בע"מ) לעסקה לא היה תוקף ללא חתימתו התקשרתי לבעלי והסוכן הסביר גם לבעלי את פרטי העסקה עבור שלשת המכשירים. עוד באותו היום העביר בעלי את חתימתו בפקס לסוכן.

החשבוניות שהגיעו במהלך החודשים שאחרי העסקה באמת היו נמוכים אולם רק לאחרונה שמנו לב כי לשורה קטנה בתחתית העמוד "בנוסף יחויב החשבון עבור יתרת מכשירים בסך X שקלים... (למעלה מ-200 ש"ח)

פניתי לסוכן מספר פעמים ובקשתי הסבר, בפעם האחרונה לפני שבועיים ימים והוא טרם חזר אלי
אנו דורשים לבטל את העסקה וכמובן לקבל החזר עבור החודשים שחויבנו שלא בצדק.

לא ברור לי איך מתחייב סוכן לעסקה שאינה מתבצעת כלל ושאיני חתומה על פרטיה?"

*הערה -החשבונית דרכה אנו מחויבים במכשירים אלו ע"ש פדנט בע"מ
אודה לכם על הטיפול בפניה - הדר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על חודשים שנגבו לא כדין וכן ביטול העסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר הדר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה