פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
. אני ומשפחתי מנויים בחברת פלאפון כ5שנים. ברשותינו 8מכשירים.
לפני יומיים נכנסתי לאתר של חברת פלאפון ובדקתי מצב חשבון וחיובים חודשיים להפתעתי גיליתי שמחייבים אותנו כל חודש ב30 שקל עבור כל מכשיר על חבילת גלישה+חבילת צלצולים ואנימיציות. חשוב לציין שאף פעם לא הזמנו חבילות כאלה.כמו כן מתוך 8המכשירים רק ב3 אנו משתמשים כך שזה פשוט אבסורדי להזמין חבילה לכל מכשיר. פניתי לנציגת שירות בפלאפון, הסברתי לה את המצב וקיבלתי תגובה לא הגיונית. היא טענה שהיינו צריכים לשים לב לחיובים האלה ולבטל במידה ואני לא מעוניינת בחבילות הנ"ל. בנוסף התקעשתי על כך שלא הזמנו את החבילות האלו ואני רוצה לראות מסמך כלשהו עם החתימה שלי, בתגובה קיבלתי :"אנו לא אחראים על שמירת חוזים"

מקווה לקבל את עזרתכם
ותודה מראש!
כספי סוג הנזק :
זיכוי הלקוח פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' וישנבסקי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה