פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה חדשה שלכם שעברה מחברה מתחרה , בדקתי את השוק והחלטתי להצטרף אליכם .
כנראה שלא בדקתי לעומק ואני מצטערת על כול רגע שהצטרפתי .
חשבתי שאולי אם יש לי מוקד שירותי קרוב לבית החיים יהיו טובים אך כנראה שלא כך .
אתם כול כך מפרסמים שירות טוב , שירות לטובת הלקוח .
אז כנראה סניף צפת לא עובד כך, ראשית : לפני למעלה מחודש הייתי בסניף התלוננתי על אי תקינות במכשיר שלי נאמר לי על ידי סגנית הסניף אורטל שברגע שיגיע יצרו איתי קשר , אני כמובן השארתי את הטלפון שלי { לא שזה עזרה אני עדין מחכה לטלפון }, ואני בטוחה שהמכשיר הגיע כבר !!!
למעלה משלושה חודשים אחרי שידרוג טלפון אחד , הטלפון השני שרציתי להחליף
עקב חוסר תקינות עדין אצלי { המקולקל כמובן } כי אני מחכה להודעה או טלפון מנציגה בשם ענת ...
תתביישו לכם שכך אתם מציירים את השירות שלכם , חשבתי שכעת שאתם קרובים אליי וכעת שאתם מעניקים תחושה שמשפחתיות שנכנסים לסניף הכול יהיה בסדר .
אך להפך אתם צריכים לעשות שיעורי בית מאד רצינים ואני אגב יעשה גם שיעורי בית להמשך היחסים שלי איתכם .
נ.ב. אני מקווה שלפחות בניתוק שלי ממכם לא תעשו בעיות...
ונזק כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' דדון בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה