פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיות מצד חברת פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים באתי לתחנת שירות ביגאל אלון בת"א לתיקון מכשיר , שוכנעתי להחליף את המכשיר לדור 3 מסוג מוטורולה, רכשתי לבני ולבתי במסלול חיילים , נאמר לי מפורשות ב-2 הזדמנויות שונות שניתן לצפות ב-1000 דקות בשידורי טלויזיה , לאחר חודש ימים הגיע החשבון יותר מכפול ממה שהורגלתי ולצערי חוייבתי גם על שימוש בדור 3 (טלויזיה ) בבירור שערכתי התברר שקבלתי 1000 דקות לצפיה ב....חדשות . תראו לי עוד בני נוער שצופים בחדשות . התלוננתי וקיבלתי החזר כספי . זו הטעיה מכוונת ומכוערת מצד חברת פלאפון , כיום אני משלם כ- 40 ש"ח לחודש לחינם , ילדדי לא מנצלים אפילו לא לשניה לצפות בחדשות . תכפילו 40 ב36 (3 שנים ) ותקבלו סכום של למעלה מ1200 ש"ח שחברת פלא פון בערמומיות הוציאה ממני ובטח מעוד כמה אלפים . , אינני מתכוננן לוותר ובכוונתי להגיש תביעה נגד חברת פלאפון .
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אדר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה