פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בקיאות בטיפול/הטעיית לקוח- מנהל סניף רמה"ש מר אורן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רמת השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחילת מאי 2007, פניתי לסניף פלאפון ברמה"ש והודעתי שברצוני לנתק את קווי הטלפון היו ברשותי כשלושה מכשירים שלא השתמשתי בהם כלל, היות והיני חתומה על הסכם של 3 שנים היה מחובתי לשלם. ברגע שהסתיימו 3 השנים נגשתי לאותו סניף ונאמר לי שעלי לשלם סכום של 21 ש"ח בערך ואז תוכלי להתנתק, שילמתי את סכום הנ"ל ולא נאמר לי שעלי למלא טופסבקשה לניתוק קו קבוע.
לאחר שבועיים אנו מקבלים מכתב לתשלום חוב. פניתי לסניפכם ברמה"ש שוב ונאמר לי לא להתייחס, עדיין לא עודכן במערכת.
ימים אחדים אחר כך פניתי למוקד הכספים והודעתי להם שפניתי לסניף ברמה"ש ומסרו לי שהכל סגור. נאמר לי שאני צריכה צריכה לנתק את הקו אך ורק באמצעות טופס בקשה לניתוק. פיקססתי את הטופס חתום.
לאחר מכן קבלתי שוב מכתבי תשלום ופניתי שוב (מספר פעמים)לסניף ברמה"ש וונאמר להם שאני מקבלת מכתים על תשלום, נמסרה אותה תשובה שהכל בסדר שאין שוב חוב.
הבוקר (12.8.07) קבלתי שוב מכתב פניתי למוקד ונאמר לי שטופס חתום לא נשלח בפקס ובקשתי שישלחו שוב בפקס.
פניתי לאורן מנהל הסניף עם הפקס לסניף ברמה"ש וספרתי לו את השתלשלות הדברים וכל הזמן שאלתי אותו למה לא בקשתם ממני למלא טופס זה, ולמה נאמר לי בכל פניותי שאיני חייבת שום תשלום? בדק את הנושא ואמר לי שהוא כרגע מזכה אותי בכל סכום החיוב שטענותי מוצדקות.
כאשר פנה למוקד הכספים של פלאפון נאמר לו שבשום אופן איני זכאיתי לזיכוי.

ופתאום כל דבריו השתנו ואני לא בסדר.
אני מבקשת תשובות לכמה נושאים:
1. כאשר פניתי בפעם הראשונה לסניף ברמה"ש למה לא נאמר לי שאני צריכה למלא טופס בקשה להתנתקות ?
2. פניתי מספר פעמים לסניף כדי לברר למה שולחים לי מכתבי תשלום וזה לא הופיע ונכתב במערכת שהייתי שם? (לא הופיעו פניותי)?
3. למה אתם "מוציאים לאדם את הנשמה" כדי להתנתק ?

4. איך מנהל סניף יכול לומר דברים ובשניות לשנות דבריו? (ככה זה מתנהל ברמה"ש)

אני מבקשת שסניף והחברה תיקח עליהם את האחריות בשל ליקויים וחוסר מתן שרות ללקוח בהתאם.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה