פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הבאת מכשיר מתיקון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סניף בג ב"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
ליפניי חודש חזרתי מחו"ל ומשם קניתי פלאפון מסוג LG..
הלכתי לסניף ב"ש בביג ביקשתי מהם ליבדוק אם ניתן להישתמש במכשיר זה ברשת שלהם וביכלל בארץ.
נציגת השירות אמרה לי שזה לוקח שבועיים.
המתנתי 16 יום אחריי התקשרתי לשירות הלקוחות של פלאפון והוא אמר לי שהפלאפון מוכן אך לא ניתן להכניס את התוכנה ולא ניתן להישתמש בה בארץ.
הינני תושב דימונה נסעתי בימיוחד לב"ש לקחת את המכשיר בבדיקה אצלם הם אמרו לי שהמכשיר לא הגיע להם כעסתי מאוד כי נציג הטלפון אמר לי שהוא מוכן.
ביקשתי פיצוי על ביזבוז שעות עבודה ועל הנסיעה המיוחדת או על איזשהו פיצוי וניתקלתי בסירוב מיצד מנהלת המישמרת אודליה.
היא הבטיחה לי שהמכשיר יישלח לסניף דימונה ואני לא יצטרך ליסוע לב"ש.
לאחר כמה ימים היתקשר אליי ביום חמישי מישלוחן של חברת "פלאפון" ואמר לי שיום ראשון הפלאפון יהיה בסניף.
הלכתי לסניף דימונה ב6 וחצי בערב ושוב לא הגיע המכשיר..{לא היתקשרו ליידע שהמכשיר לא הגיע}
שוב פעם טירטררו אותי.
כבר 3 שבועות אני מחכה למכשיר והוא לא הגיע.
הינני לקוח ותיק של פלאפון ודורש התייחסות
בירצוני לציין לטובה את נציגת השירות רותם מסניף ב"ש עם מתן שירות מעולה
מתן פיצוי על הטירטור ועל ביזבוז הזמן פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פרי בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה