פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה על ידי נציג מכירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוה חודשים הציע שמענו מחברים שישנו מבצע של פלאפון לעולים חדשים והם הפנו אותנו לנציג של פלאפון. בשיחה ראשונה איתו אמר הסוכן ששינה אפשרות לרכוש מכשיר בעלות חדשית של שלושה שקלים כאשר אין חיוב חודשי והחיוב עבור שיחות הוא 10 אגורות לשיחה בין המכשירים שאנו רוכשים ו30 אגורות לשיחה למספרים אחרים. כעבור כמה ימים הגיע הנציג לביתינו וחזר על אותם תנאים בדיוק. בעקבות זאת החלטנו לרכוש ארבעה מכשירים חדשים (וזאת למרות שהיו לנו כבר שני מכשירים של פלאפון שאנחנו עדיין משלמים בגינם תשלום חודשי), שכן הדבר היה נראה משתלם על פי החישוב שעשינו במסגרת התנאים שהוא הציג לנו. שנים מהמכשירים רכשנו עבור ילדינו שכן הערכנו שהעלות החודשית של השיחות שהם יערכו תהיה של שקלים בודדים בחודש.
במעמד החתימה לא הוצג לנו בשום שלב תעריפון של החברה ולא נאמר שום דבר לגבי תשלום קבוע, כמו כן בחוזה עליו חתמנו אין שום התייחסות לתשלום קבוע וכל שנכתב בחוזה הוא מסלול משפחה 100.
כעבור כשבועיים הגיע חשבון ראשון ובו הופיע תשלום קבוע על החלק היחסי של החודש הראשון בו השתמשנו במכשירים. להפתעתינו גילינו שישנו תשלום קבוע ללא קשר למספר השיחות שערכנו. מיד לאחר קבלת החשבון פניתי לסוכן שמכר לנו את המכשיר אך הוא לא ענה לשיחות. כעבור כמה ימים ענתה מישהי אחרת והבטיחה לברר את הנושא אולם גם היא לא יכלה להסביר את פשר התשלום הקבוע. בשלב זה פנינו לפלאפון והתלוננו באוזניהם. פלאפון יצרו קשר עם האחראית על הסוכן שמכר לנו את המכשיר והיא טענה שהסוכן כבר לא עובד בחברה ושהוא לא נמצא בארץ, אך כאשר ישוב לארץ תעלה אותו לשיחה איתנו כדי שנוכל לברר את הנושא. למרות פניות חוזרות ונשנות היא לא יצרה איתנו קשר ולא העלתה את הסוכן כדי שנוכל לברר את הדברים. בעקבות זאת יצרנו שוב קשר עם פלאפון והם טענו שחתמנו על החושה ומשום כך אנחנו מחויבים לתנאים. כאשר אמרתי להם שבשום שלב לא הוצגו לנו התנאים הכוללים תשלום קבוע הם אמרו שהם מצטערים אך אין מה לעשות. לאחר כמה שיחות הם הבטיחו לנסות ולפצות אותנו והציעו כמה הצעות מעליבות של מאה דקות מתנה או משהו מעין זה, כמובן שסרבנו. בשלב מאוחר יותר דברתי עם נציגה שארמה שתברר אפשרות לזיכוי חודשי של עשרים שקלים לכל אחד מן המכשירים, אך בסופו של דבר היא טענה שהם אינם יכולים לעשות זאת.
דבר נוסף שהתגלה לי רק לאחרונה בעקבות בדיקה של פירוט השיחות שלנו הוא שאנחנו מחויבים על דקת שיחה החל מן השניה הראשונה של השיחה (ולדעתי אנחנו מחויבים אף על שיחות שלא נענו ולא רק על שיחות שנענו) שוב דבר שלא היה ידוע לנו ולא הוצג לנו על ידי הסוכן במעמד חתימת ההסכם.
אני פונה אליכם בבקשה לברר את הנושא עם פלאפון
מסםרי הפלאפון בהם מדובר הם 050-8137884-7 והם על שם אשתי אלישבע באומגרטן

בתודה ובברכה
יעקב.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' באומגרטן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה