פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עמדו בהסכם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון
החליפו לי מסלול ללא אישור לכמה טלפונים שיש לי
0502028067,0502225869,0502225875,0502262539,0502262541,0504350124,0504350131,0504350145
מה שהיה במסלול הם נתנו לי 75 דקות כלולות הורידו אותם ל 72 והמחיר שילמתי אז 39:90 החליפו ל 42:90 התעריף לדקה שונה מ 0,40 ל 0,47 בתאריך 15-8-07 התקשרתי למנהל תיק לקוחות אבו גוש לברר הוא אמר שבשביל להחליף אותם חזרה אתה צריך לחתום על התחיבות לשנתיים אני שואל האם זה החוק או שאין חוק והם עושים מה שהם רוצים
מאזן רשיד
0524350124
זה הפסד כספי ענק
לבון נפשי סוג הנזק :
שיחזירו לנו את המסלולים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ארשיד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה