פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קילקול המכשיר ע"י מעבדת פלאפון וטירטור הלקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אמריקן סיטי, רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
**הבהרה - מס' הת.ז. המופיע בפרטים הינו של רעייתי שעל שמה החשבון בפלאפון**
21.08.2007

שלום.
אנו לקוחות חברת "פלאפון" מזה כ 5 שנים.
לפני כחודש ביקר בביתנו נציגכם, אשר עם שינוי החבילה גם שידרג את מכשירינו.
אני רכשתי מכשיר מסוג MOTOROLA E815
בנוסף, אנו ממשיכים בתשלום עבור שירות תיקונים משפחתי מורחב.
לאחר כשבוע החליפו לי את המכשיר בעקבות תקלה בהעברה מצלצול לרטט ועוד.
בימים האחרונים נתקלתי בשתי בעיות.
א. נזקקתי לשעון המעורר והתברר כי אינו מתפקד.
ב. הגדרתי לשם מסוים בספר הטלפונים צלצול מזהה אשר המשיך לצלצל ברעש גדול גם כשהמכשיר היה על מצב רטט, מה שגרם לי למבוכה לא פשוטה.
יצרתי קשר עם 166* אשר רשמו את תלונתי והפנו אותי לתחנת השירות במתחם "אמריקן סיטי" ברחובות.
מסרתי את המכשיר, תיארתי (שוב) את התקלות וקיבלתי אותו חזרה כעבור כשעה עם הברה כי חוזקו הלחמות ונוקו מגעים (הלוו, המכשיר בן פחות מחודש ולא עבר אצלי שום טראומה קלה כחמורה!!).
יצאתי מהמתחם ושבתי על עקבותי מקץ 5 דקות משהתברר לי כי התקלות לא תוקנו כלל.
המכשיר נלקח ממני שוב (לא לפני שהנציג ניסה לשכנע אותי כי אין זו תקלה כלל..), בהבטחה שהפעם יאופס המכשיר והכל יהיה בסדר.
קיבלתי אותו חזרה כעבור כמחצית השעה. בדרכי ניסיתי להוציא שיחה מהמכשיר והתברר לי כי לא ניתן לעשות זאת, ספר הטלפונים לא מתפקד, וכך גם פונקציות נוספות.
גם להתקשר אלי לא היה ניתן והמענה הקולי ענה מיידית.
יצרתי קשר עם 166* ממכשיר אחר ושוחחתי עם נציגה בשם ענבל.
ברצוני לציין לשבח מיוחד את ההתייחסות והאכפתיות ההוגנת מאד שלה.
בשיחה עם ענבל "ביליתי" כמחצית השעה. יחד קודדנו איפסנו שוב ושוב את המכשיר עד שיכול היה לקבל ולהוציא שיחות, אך שאר הדברים נשארו תקולים.
לדרישתי להחליף את המכשיר נעניתי כי הדבר אפשרי - רק באמצעות משלוח,בתשלום.
הנציגה זיכתה אותי בתשלום לחודש הנוכחי עבור שירות התיקונים + הבטחה ל 50דק' ז"א חינם החודש, וסוכם כי אתקשר למחרת לתאם את החלפת המכשיר, בתקווה.
התקשרתי למוקד על מנת לתאם החלפה. נעניתי כי הואיל ולא התקשרתי מוקדם, ב 8:00, ניתן לתאם רק ליום המחר – 21.08. הוחלט שאתקשר במהלך היום.
באמצע היום, המכשיר מצפצף לי (ועלי) בהודעה שהסוללה עומדת להתרוקן, זאת לאחר שמאוחר בלילה הקודם הטענתי אותה עד הסוף ולא השתמשתי הרבה.
הואיל וכך, לא רציתי להמתין למחרת, ושמתי פעמי לתחנת השירות מיד כשיכולתי.
הגעתי לשם ב 15:55 והנציגה מיהרה, לדרישתי, לזמן את המנהל – שלומי, שהופיע במהירות שיא - כ 10 דק'. שלומי החליט במהירות אמיתית. לאחר בירור קצר שהעלה כי אין כרגע במלאי מכשיר כשלי (ומה חשבתם, שיש?) הבטיח להחליף את המכשיר בחדש ברגע שיתחדש המלאי (מתי?) ובינתיים אגש לתקן במעבדה המקומית. כמה זמן? – שאלתי, ונעניתי כי זה יזורז כמה שיותר.
מסרתי את המכשיר לאחר שבוצעה בדיקה ראשונית ע"י הטכנאי (עוד כ 20 דק' עד שנכנס למעבדה), לא לפני שנחתה עלי הבשורה כי המכשיר ריק מכל מספר טלפון בזיכרון (ומי עשה זאת???), והתבשרתי כי הדבר יארך "חצי שעה".
המתנתי.
ב 17:10 מלאו 30 דק' תמימות. ניגשתי לנציגה, המתנתי שתתפנה, וזו ניגשה לחלון המעבדה, שם התנהל בינה לבין הטכנאית דין ודברים (היה נראה כלא נעים, אך לא ממש שמעתי את חילופי הדברים) שבסופו הודיעה לי כי עלי להמשיך ולהמתין. עובדים עליו – דברי הנציגה. אני דווקא סבור שעובדים עליי.
הרושם – הסובייקטיבי - שאני קיבלתי הוא שחבורת ליצנים ופוחזים מתנהלת לה כרצונה במעבדה.
כאן, פקעה סבלנותי והודעתי לנציגה כי הואיל ואני לא עובד אצלם ולא מקבל מהם שכר עבור השעות הללו, אין סיבה שאבלה את ימיי בתחנות השירות של חברת "פלאפון" ומצידי הם יכולים להשאיר את המכשיר אצלם. אני לא נשאר שם אף לא דקה נוספת.
בדרכי החוצה עצרתי אצל אחת מנציגות "שירות קהל" (בטח, שירות...) וביקשתי את שלומי, המנהל. שלומי לא נמצא – ענתה. כמה מפתיע.
התקשרתי ל 166* הודעתי על הנטישה, בתוספת אזהרה שבכוונתי לפרסם את סיפורי ולהגיש תביעה.
הנציג הטלפוני סיכם איתי שמישהו יביא אלי הביתה את המכשיר המתוקן וייצרו איתי קשר בהמשך למספר של רעייתי.
הקשר נוצר. שאלו האם מישהו יצר קשר, נענו בשלילה והביעו תמיהה על כך. ו...זהו. נמוגו.
בינתיים, נכון ליום 21.08 בשעה 18:00, אני ללא מכשיר כלל.
להזכירכם: הכנסתי לתיקון מכשיר חדש כמעט לגמרי עם 2 תקלות זניחות לחלוטין, ומה קיבלתי?? תקול טוטל ++

אני שואל:
מדוע ולמה עלי "לשלם" בכל כך הרבה זמן ועגמת נפש ולעבור כזה מסלול יסורים?
אינני משלם כדת וכדין מידי חודש בחדשו?
אינני משלם ביטוח תקלות מורחב מידי חודש, מעבר לאחריות היצרן שעדיין תקפה כמובן?
מדוע נציגכם מוכר לי מכשיר שכבר אינו מוצע ללקוחות (פרטיים, לפחות...) באופן רשמי, ועוד כזה שבתוך 3 שבועות אני מחליפו בפעם השניה?
מי אחראי לפאשלות של טכנאי המעבדה?
מה אמורה להיות התגובה ללקוח שספר הטלפונים שלו נמחק ע"י הטכנאים של החברה, אופס טעינו, סליחה? זהו??

אני מאד מקווה שלמישהו יש תשובות של הנ"ל, משום שאני מאוכזב מאד מכל מהלך העניינים ובפרט מהתנהלות החבורה הצעירה בתחנת השירות.
בכוונתי להתחיל בהצפת ופרסום העניין בכל פורום ומדיה אפשרית, כולל מדורי צרכנות וכולל תלונות גם במשרד התקשורת (לאחר שתלונה לאתר פלאפון טרם נענתה), תוך הזמנת נפגעי פלאפון נוספים להצטרף אלי לתביעה (אולי יצוגית) שתוגש על ידי בזמן הקרוב.
למען הסר ספק: אם עד אתמול בצהריים הייתי מוכן להסתפק בהחלפת המכשיר ו"לסגור עניין", הרי שעכשיו אני כבר בהחלט דורש פיצוי הולם.

בברכה,
משה.
(050-2112770) (שבוי במעבדת פלאפון)
050-8428770
בזבוז זמן + עגמת נפש סוג הנזק :
מוטל על חברת פלאפון לאחר שיובא אלי המכשיר שבידיהם. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר וייס בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה