פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוחות< נושא התלונה:
עמיר אתי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה בחב' פלאפון, אמנם החשבון שלי הוא לא גדול, ויכול להיות שמזה נובע הזלזול של החברה בי.
מאחר ואין לי כרטיס אשראי , אני משלמת את החשבון שלי בשובר שנשלח אלי מהחברה שאמור להיות משולם עד ל - 14 לכל חודש.
בחודש יולי קבלתי חשבון ע"ס 108 ש"ח לתשלום עד 14 לחודש, את התשלום שלמתי בבנק הדואר למס' חשבון שקבלתי מהחברה ב- 22.7 .
להפתעתי מאז ששלמתי את החשבון בבנק הדאר אני מנהלת "רומן" עם נציגי השירות של החברה.
ספרי החברה לא ה מראים את התשלום של 108 מאחר והם הסבירו שזה חשבון שנכנסים אליו כל מיני חיובים מכל מיני גורמים, וקשה להם לאתר את התשלום.
כתוצאה מזה כל 3 או 4 ימים הם מנתקים לי את הקו בטענה שלא שילמתי את החשבון. לא עזרו הפצרותי ותחנוני שיחזירו את הקו, נתתי להם את מס' הקבלה, את מקום התשלום והשעה, שלחתי בפקס את השובר ששולם לפי מס' פקס שהם נתנו, אך טענתם היא שלא קיבלו את הקבלה.
כעת קבלתי מכתב התראה לפני תביעה משפטית.
אדרבא, אני מחכה שיתבעו אותי ומחכה לכתב התביעה, ואז בכוונתי להגיש תביעה שכנגד על עגמת נפש, וזה שנשארתי בלי המכשיר.

חברה גדולה כמו חב' פלאפון שיוצאת בהכרזות גרנדיוזיות שהיא חב' אמינה, אנו חיים בעידן המחשבים, ואפשר על נקלה לאתר חשבון ששולם באותו יום, איך חברה כזו גדולה ומרוויחה לא מצאה לנכון לפתור את הבעיה של אימות תשלום ותחת זאת מתעללים בלקוחות שלהם.

המשפחה שלי שביניהם 3 ילדי וכלתי שהם מפרנסים יפה מאד את החברה שוקלים כעת להתנתק ולעבור לחברה אחרת.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עמיר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה