פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרב טייב 18/א ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה בחברת פלאפון, בכל ראשון לחודש מחוייב חשבוני עבור השימוש במכשיר
החודש הזה ללא ידיעתי חוייב חשבוני גם בתאריך 28/08, לתומי פניתי לשירות הלקוחות במחשבה שיתכן והייתה תקלה במערכת אך להפתעתי לא כך הדבר. תשובת נציגת השירות לפשר החיוב הייתה כי חברת פלאפון החליטה לשנות את יום החיוב על דעת עצמם וללא עידכוני. לטענת הנציגה נשלח אלי מכתב מטעם החברה אך הדבר הוא שיקרי כי כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות נענתי במשיבון קולי האומר כי כתובת הלקוח אינה מעודכנת ברשומות פלאפון, הכיצד נשלח אלי מכתב אם הכתובת שלי אינה מעודכנת??
גם במידה ונשלח מכתב כזה חברת פלאפון צריכה לקבל את אישורי לשינוי יום החיוב ולא להודיעני לאחר מעשה, זכותו הלקוח להחליט מתי מחוייב חשבונו!!
כשמסרתי את פירטי חשבון הבנק לחברת פלאפון לא ציפיתי כי חברה בסדר גודל כזה תשחק עם חשבוני כראות עיניה.
החיוב הלא צפוי גרם לי לחרוג ממסגרת האשראי בבנק וכיום ידוע כי כללי הבנק מאוד נוקשים בנוגע לחריגות כמו כן חשבוני חוייב בגין כך במכתב חריגות בסך 53 ש"ח ונגרמה לי עוגמת נפש רבה.

כספי סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי הולם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' לחמי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה