פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגת פלא פון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יושפט 20 ר"ב כתובת:
תיאור הבעיה:
חב' פלא פון.
הגעתי אל חברה - ביגאל אלון . לגבי תיקון הפלא פון,
וגם לשאול עוד כמה נשאר לי לשלם לגבי פלא פון,
הוסבר שנשאר לי 27 חוד'. בטענה לפי החוזה שלי היה רשום 18 חודשים
הראתי לנציגה חיה - וטוענת שחתמתי על חוזה 36 חוד'
ושארתי לה את חוזה טוענת שהם לא עושים חוזה לפי 18 חוד' וקראה מיטל שהצגיה את עצמה כמנהלת אמרה שזה לא קביל 18 חוד' שחתמתי שאני יכולה
להתבוע אותה בית משפט אינה האמינה לגבי החתימה בסוף החוזה
ודיברה בזילזול אני שקרתי . שאנני מעונינת לתבוע אותה שתדבר יפה
ואמרה אין לי מה לעזור לך. שאנחנו תוחנים מים וסרק.
הוסבר שאנני מהיום בחברה שאני לקוחה ותיקה מאוד מחבל שהיא מדברת ככה
שתתבעי אותנו . באתי כבר להתנתק ולשלם אז בא דורון טען שהוא מנהל
הוסבר על בעיה הבין, שינו מחתמים לקוחות 18 אלא 36 חוד'
הוסבר איך מיטל דבירה וזה לא יעבור בשתיקה. היתי מעונינת לקבל תגובה?
מכתב התנצלות בתודה מזל מורן
עלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חזן - דמארי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה