פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
דוידי יניב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום , שמי דיצה. לפני כשנה התקלקל לי הטלפון , פניתי למרכז שירות בכפר סבא ושם "הומלץ" לי להחליף את המכשיר במכשיר אחר "ללא כל תשלום נוסף". לצערי , לא בדקתי את כל הניירות אך התברר לי כי חתמתי וכנראה התחייבתי ל36 חודשים - וזאת לא נאמר לי .. . לפני כח3 חודשים גיליתי לתדהמתי ואולי תמימותי , כי אני מחויבת - בכרטיס האשראי ולא בחשבון הפלפון הרגיל על 2 פלפונים קודמים שכיבכול שידרגתי. יוצא כי החזרתי טלפון ישן ואני עדיין משלמת עליו- דבר שאם הייתי יודעת עליו לא הייתי עושה-משדרגת. ואני מלינה על כך ששום דבר מאלה לא נאמר לי .
בנוסף, לפני כחודש חברי הסתכל על החשבון החודשי - שמגיע דרך אגב למייל ולא לדואר, וראה כי אני מחויבת בחשבון "אנמיציות וצלצולים " - כל חודש סך של 12.9 שח מהחשבון. ביררתי עם נציג חברת טלפון ואמרו לי כי אמנם הדבר לא מצוין אצלהם אבל הוא על פי בקשתי (!!) - לאחר שטענתי בתוקף כי הנציגה תבדוק כי אפילו פעם אחת לא השתמתי בשירות במשך כל הזמן שכביכול הייתי רשומה אליו היא אמרה כי תבדוק את זה אך "אין מה לעשות".. .
בנוסף לכך (!) , ביקשתי פירוט הודעות SMS וזאת גם בעקבות שורה לא מובנת בחשבון המחייבת אותי בכ25- 40 שח כל חודש , המדברת על שירות כלשהו - לא ברור שאני מקבלת SMS מחברה שרשומה בפירוט כ"שירות חיצוני" .
לנציגה ולמנהלת המחלקה לא היה ידוע מהי אותה חברה ולמי עליי לפנות על מנת לעצור את השירות אך הכסף עדיין זורם דרך החשבונית - חודש בחודשו.
האם שירות כזה יתכן?
אני מרגישה כי עבדו עליי מההתחלה- נציג השירות שלא סיפר כי המשך התשלומים על הטלפון הקודם ימשכו והחיוב שלו כנראה חודש בחודשו של חבילת אנימציות וצלצולים שלא ביקשתי ולא השתמשתי והחיובים בחשבון שלחברת פלפון אין הסבר.
אני רוצה להתנתק מפלפון ולנתק כל קשר עם החברה. אני מאוכזבת מהשירות , ודורשת זיכוי ולא פיצוי - שמגיעה לי על התקופה של החיובים שלא ביקשתי.
הייתי תמימה מדיי והנציג בכפר סבא כנראה ניצל זאת וחברה שכזו היתה אמורה ללכת לקראתי במיוחד בעקבות כל ההונאה בחשבון שבאה אחרי.
עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי וניתוק ללא שום קשר עם החברה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דוידי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה