פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ב-י-ז-י-ו-ן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מיואש, זהו אין כוחות. פלאפון הוציאו לי את החשק אפילו לכתוב, אבל אין ברירה. חוצפה כזו לא נתקלתי מעולם, אני שואל אולי זה סוג של סגירת חשבון משמיים. מה אדם אחד יוכל לעשות מול חברה שאפילו אין אצל מי לדבר.
פקסים, תלונות, פניות כלום לא עוזר, אין עם מי לדבר. אני מכיר מישהו שעבד עם בשירות לקוחות שלהם, וזה הציטוט: "ברגע שמבקשים אחראי או מישהו כביכול בכיר יותר, הוא מחזיק לרגע את השפופרת, ושואל בקטע של סתלבט - "מי רוצה להיות אחראי" ואם יש מישהו בהפסקת סיגריה, קפה, או סתם בלי מה לעשות הוא לוקח את השיחה ו'משחק' אותה אחראי - אותי גלגלו ככה 3-4 פעמים.
קניתי מכשיר לפני יותר משנתיים, באותה תקופה פלאפון שידרגה גירסאות לכל מיני מכשירים ושלי ביניהם, בתוך תקופת אחריות היצרן הבאתי את המכשיר לשדרוג גרסה, במעבדה נדפק המכשיר\התמונות\ועוד נתונים שהיה בא לי עליהם.
ועכשיו לשיטת השקרים: ברצינות 'חברה' שיטת השקרים.
'כפיצוי' הם הביאו מכשיר "מחודש", זו המדיניות, אבל אמרו לי תשמע המכשיר שלך היה 'תקול' (גם כן מילה חדשה). אבל עשינו לך טובה!!
אמרתי להם מזתומרת - קניתי מכשיר חחחדדדשש!!! במסגרת אחריות יצרן - אתם דפקתם את המכשיר - תביאו "חדש" לא "מחודש". בסופו של דבר סירבו.
אינטואיציה זה דבר חזק, אחרי פחות מחצי שנה 'הלך' המכשיר 'המחודש' המדהים שגם לא קלטו בו כמו שאמורים לקלוט (ניתוקים שמתועדים אצלם). לא צריך לציין שכשבאתי להתלונן הם צחקו לי בפנים - ותכף תשמעו את התשובות, מה עוד שלא התלוננתי על המכשיר 'המחודש' אלא על כל תחילתו של הסיפור. נאלצתי לקנות מכשיר באופן עצמאי, הראשון היה עם גרסה ישנה והפעם הגיע תשובה מעניינת - 'תקול תקול תקול', סליחה אדוני אבל אי אפשר להחליף גרסה! וואו איך שצירופי מקרים צצים להם.
המכשיר השני שקניתי מכיסי!!!!!!!!!!!!! הוא בדיוק כמו החדש ו'המחודש' הראשונים - סמסונג 640, עברתי דירה ממושב חמד לראשל"צ!!! תחילה הם תלו את הבעיות בגיאוגרפיה, אח"כ התברר שהגיאוגרפיה בסדר רק שהם שכחו שיש כמה גרסאות. עברתי לראשל"צ - חברה ברצינות!!! אולי 10% מהשיחות אני מצליח להוציא, ניתוקים בכל שיחה, סמס מאזור השכונה בכלל אין על מה לדבר. זה כבר לא ראשל"צ זה בכל מקום. באתי עם המכשיר אמרתי תבדקו - אמרו נבדוק - בדקו - שאלתי מה העניין ולפני התשובה התחלתי 'לרוץ'!! אמרתי לא רוצה לשמוע, לא לא לא, אבל הרע מכל הגיע - "תקול" אדוני אי אפשר לשדרג לגרסה המבוקשת שאתה כלכך משתוקק לה.
מה יהיה הסוף למה צריך לפתור ככה דברים, צריך אתר שגם מתקן ליקויים להבא, ולא משמש רק כדובר (ואני באמת מעריך את עבודתכם), אחרי יבואו עוד קורבנות, מזתומרת, איפה ההתערבות המשפטית, האגודה לזכויות הצרכן, בקרות למיניהם.
נמאס, חוצפה - כל המכשירים ה'תקולים' הופכים להיות 'מחודשים', חתיכת שקרנים פלאפון!!!
אין לי מושג - אני יודע שגם אם יתהפך העולם אני לא שם שקל לחברה הזו! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מרק בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל לשביעות רצונו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה