פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עמלות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח פלאפון כבר 7 שנים,
מאז ומתמיד שילמתי את החשבון בכרטיס אשראי ,
לאחרונה ביטלתי את הכרטיס אשראי כדי לחסוך בהוצאות שלי,
לא בזבזתי זמן ופניתי לפלאפון שישלחו לי טפסים להחתים את הבנק בהוראת קבע כדי שלא תיווצר בעיה בעתיד(למרות שניתן להמשיך לחייב את הכרטיס אשראי עוד שלושה חודשים).
הנציג טען שישלח לי טפסים אבל אני אחוייב ב28 שקלים עבור בדיקת חשבון, ובנוסף כל חודש עמלה של 3 שקלים.
הדבר תמוה בעיניי היות ובשאר החברות לא דרשו זאת ממני.
בנוסף בדיקת חשבון אינה כרורכה בעלות כספית וכמובן אשמח לספק להם זאת בעצמי ,
ומדוע אני צריך לשלם כל חודש 3 שקלים עמלה על מה?,שאר החברות אינן דורשות זאת
איני יודע אם מותר להם או אסור להם אבל זאת עוד דרך לעשות כסף על הצרכן

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יוסף בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה