פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה עבור שרותים מתקדמים - הגרלת לוטו שמעולם לא הזמנתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שרותים מתקדמים - מוקד ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחשבונות הטלפון הסלולרי האחרונים שקיבלתי עבור טלפון שמספרו 0507422596 ראיתי כי אני מחוייב בסכום של כמה עשרות שקלים בכל חודש, בסעיף שרותים מתקדמים, תחת הסעיף "שרותי תוכן -ספקי תוכן תיצוניים". ברור בשרות הלקוחות של פלאפון העלה כי עלי להתקשר לחברה שחייבה אותי ולברר על מה החיוב. בברור שערכתי עם החברה הנ"ל, הסתבר לי כי אני מחוייב (החל מאקטובר שנה שעברה) עבור שרות הגרלות אליו נרשמתי לטענתם, בהודעת SMS לחברת לוטוקלאב.. בהודעה (לדבריהם) רשום שמו של בני וכתובתו. שימו לב, לא שמי (בעל המנויי) אלא שם אחר. ברור לגמרי שגם אם בני (הקטין)שלח את שמו -קרוב לוודאי בתגובה להודעת פיתויי שבה לא נאמר דבר על כך שמעתה והלאה יחוייב אביו בסכום חודשי קבוע- לא היה לו מושג כי הוא "חותם" על הסכם מסוג זה. לא ברור לי אם בכלל מותר לקטין להרשם לשרות הגרלות, ואם ההגרלה אליה רשמו אותי בעל כורחי הנה חוקית בכלל....
עיון בתקנון החברה (בדיעבד) הינו חוויה משפטית מסוג אחר... במיוחד הסעיף האומר:
".... לקוח המבקש להצטרף לשירות ישלח SMS למספר שפורסם על ידי החברה ובו הוא ירשום את המשפט "מסכים לתנאי לוטוקלאב + שמו וכתובתו המלאים" במשלוח סמס כאמור מצהיר החבר שהוא קרא בעיון את ההסכם ואת תקנון המשחק הרלוונטי ושהוא מסכים לכל האמור בהסכם זה ובתקנון המשחק שאליו הצטרף.למען הסר ספק גם משלוח הודעה ריקה , ללא הטקסט כאמור. או הודעה משובשת מהווה התחייבות לתשלום והסכמה לכל תנאי הסכם זה....."
החבר....אתם מבינים ? בני הקטין מצהיר כי הו קרא את התקנון והסכים !!! שלא לדבר על כך שהוא אינו מנויי פלאפון, וכי הוא רק שלח את שמו וכתובתו.

דרישתי מחברת פלאפון שיחזירו לי את החיוב, ויודיעו לספק שאני מתכחש לקבלת השרות, כי מעולם לא התחייבתי לשלם עבורו, ושישאירו את העימות ביני לבין ספק השרות, ללא מעורבותם נענתה בשלילה. אנשי שרות הלקוחות בחברת פלאפון הציעו לפצות אותי בסכום מסויים, חלקי ,הצעה אותה דחיתי על הסף.
ראויי לציין כי במהלך שיחותי הרבות עם נציגי שרות הלקוחות (האדיבים, והאמפטים) היה ברור כי הם יודעים במה המדובר, ומקבלים תלונות רבות בנושא זה. ברור גם כי מאחר וחברת פלאפון נהנית מגביית תקבולים עבור שרותים מפוקפקים מסוג זה, היא "מחביאה" בחשבון את סוג החיוב (תחת השם שרותים מתקדמים), ותורמת בכך רבות להטעיית הצרכנים.
אודה לכם על טיפולכם, לטובתי ולטובת כלל הצרכנים.
עלבון, בזבוז זמן. סוג הנזק :
השבת כל הכסף שניגבה בעבור השרות שמעולם לא הזמנתי. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קארו בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה