פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח נושא התלונה:
רקיר אלכס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי באוגוסט פלאפון מסוג LG 8300, אחרי הרבה למידה ומחקר לגבי האפיון של הטלפון. לפי המיפרט שמופיע באתר של פלאפון המכשיר הינו דור 3, תומך בני סוגי תקשורת אחד מהם זה בלוטוס שתכונה זו חשובה לי במיוחד לצורך העבודה שלי.
אחרי שקיבלתי את המכשיר ולמדדתי להכירו מסתבר שבלוטוס זה לא בלוטוס מלא, כלומר לא תומך באוזניה אלחוטית, לא תומך בהעברת קבצים בין טלפון לטלפון או התקן אחר כמו: PDA או מחשב נישא שיש להם התקן בלוטוס. אי אפשר לקרוא EMAIL ועוד. אני בחרתי במכשיר זה כדי שאוכל לעבוד איתו אבל מסתבר שכל נושא התקשורת שלו זה פשוט עבודה בעיניים.
עלבון ונזק כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר לאלתר במכשיר שהוא באמת דור 3 והבלוטוס שלו באמת בלוטוס פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר רקיר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה