פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה מכוונת של נציג שירות, גניבת חתימה, זלזול וסחבת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
1) בתאריך 15.11.2006 אשתי מורן כהן נכנסה לסניף פלאפון תלפיות לצורך תיקון מכשיר מסוג SK5400 שהייה במסגרת אחריות.
- היא שוחחה עם אחת הפקידות בשירות תיקונים והפקידה אמרה לה שבגלל שהסדרה של הטלפון הזה היא סדרה לא טובה מגיע לה פלאפון חינם ושאין טעם לתקן, היא הפנתה אותה לנציג שירות אחר.
- היא שוחחה עם נציג השירות (פיני) בנוגע לעניין והוא ציין בפנייה שסדרה זו של מכשירים לא טובה ושמגיע לה מכשיר חדש במתנה במקום המכשיר הנ"ל.
- היא ציינה בפניו שיש לה התחייבות של עוד כמה חודשים לביטוח של המכשיר הקודם והיא לא מעוניינת באף התחייבות נוספת היות והיא קיבלה מירס מהצבא והמכשיר הנ"ל משמש את אח שלה.
- הוא ציין בפנייה שהיא לא מתחייבת לכלום ושהיא לא משלמת כלום, הוא הדגיש שהיא בסך הכול מקבלת מכשיר חדש כנגד המכשיר הקודם.
- העניין נראה לה תמוה ולכן היא שאלה שוב האם היא לא מתחייבת לכלום והאם היא תוכל לסיים את החוזה ברגע שנגמרת תקופת ההתחייבות של האחריות.
- יש לציין שהיא כבר עברה סחבת עם המכשיר הזה שלא באשמת חברת פלאפון – היא הפילה את מכשיר למים והוא התקלקל ולכן התחייבה לשלם ביטוח בכדי לא לשלם על המכשיר למרות שזו הייתה תקופה שבה היא הייתה מעוניינת לסיים את החוזה עם המכשיר. (אני מציין זאת כדי להדגיש שהיא ממש הייתה מעוניינת לסיים את החוזה) .
- לאחר שהובהר לה באופן חד משמעי שמדובר בהחלפת מכשיר בלבד היא הסכימה לעניין.
- נציג השירות אמר לה שהיא צריכה לחתום על טופס שמאשר שהיא מקבלת מכשיר חינם, הוא אמר לה שאין לו את הטופס ושהטופס נמצא על המחשב ולכן ביקש ממנה לחתום על דף ריק המונח על הפד האלקטרוני.
- העניין נראה לה תמוהה והיא סירבה לחתום , היא אמרה לו שהיא רוצה לראות על מה היא חותמת, הוא ענה לא שאין שום דבר נוסף מעבר למה שהוא אמר לה ושהטופס מציין רק שהיא מקבלת מכשיר חדש ואין שום התחייבות. היא התעקשה ואמרה לו שהיא רוצה לראות על מה היא חותמת והוא סבב אליה חצי סיבוב את המסך והקריא לה במהירות כמה שורות מהמסמך בכדי שהיא תראה שזה סתם מסמך סטנדרטי ושאין בו שום דבר מיוחד שהיא חותמת עליו.
- היא חתמה על הדף הריק ויצאה עם המכשיר החדש (LG630).
2) בתאריך 17.7.07 הגענו אני ואשתי לדוכן בקניון מלחה בכדי לבדוק האם נגמרה תקופת ההתחייבות של הביטוח שהיינו מחויבים לשלם (עקב אובדן המכשיר הקודם) בכדי לבטל את הביטוח.
- העובדת בדוכן ציינה שיש לנו התחייבות על המכשיר של 36 חודשים עד נובמבר 2009 !!!
- ניגשנו לסניף באופיס-דיפו בכדיי לבדוק את העניין.
- הדפיסו לנו שם מסמך שאשתי חתומה עליו אשר מציין שהיא התחייבה ל 36 חודשים ולשינויי מסלול.
- העובדת בדלפק (סיוון) ראתה שזה נראה מאוד מוזר מפני שהחתימה בכלל לא נמצאת במקום שלה ואז הבנו את העניין. אשתי סיפרה לה שהחתימו אותה על טופס ריק והיא ציינה בפנייה שאסור לעובד בשום אופן לעשות דבר כזה. היא שלחה מיל פנימי לעובד (היא אמרה שקוראים לו כפיר) ולמנהלת שלו וציינה שהם יצרו איתנו קשר.
3) בשלב זה נכנסנו בבית לפירות החשבונות ולהפתעתנו גילינו את הדבר הבא:

לפניי החלפת המכשיר:
o הייה לאשתי זיכויי חודשי על שיחות של 30 ₪.
o היו לה 5 יעדים מוזלים ב 19 אגורות
o ושלושה יעדי SMS מוזלים.

לאחר החלפת המכשיר
• תשלום חודשי קבוע של 49 ₪ שמתקזז רק במידה והיא מוציאה שיחות במחיר זה
• בוטל הזיכוי של ה 30 ₪ בחודש.
• בוטלו כל 5 היעדים הנבחרים.
• בנוסף – ישנה ההתחייבות ל 36 חודשים.

4) בתאריך 18.7.07 (שעה 21:30) יום לאחר מכן פניתי טלפונית לחברה (דיברתי עם אירא) וביקשתי שוב שיצרו איתי קשר לאחר שלא התקשרו והיא אמרה שיצרו איתי קשר.
5) בתאריך 22.7.07 (שעה 16:30) פניתי שוב טלפונית לאחר שלא יצרו איתי קשר (דיברתי עם רמי) , הוא ציין בפניי שהוא יבקש שיצרו איתי קשר.
6) בתאריך 29.7.07 (שעה 8:50) 12 יום לאחר המקרה, שוב התקשרתי – דיברתי עם איילת, היא ציינה שהסניף סגור ושאין עם מי לדבר עכשיו – סיפרתי לה את המקרה והיא הבטיחה ליצור איתי קשר ברגע שהיא תדבר עם מישהו שם. היא באמת חזרה אליי ואמרה שהם לא שמעו על העניין ושהכי טוב שאני אפנה בעצמי לסניף (יש לציין כי איילת טיפלה בצורה רצינית בעניין – היחידה שעשתה זאת).
7) 29.7.07 (שעה 17:00) הגעתי לסניף למשך שעה וחצי – דיברתי עם אחת האחראיות שם על העניין (שם לא ידוע) וסיפרתי לה את כל הסיפור, לפי דבריה לא נודע להם דבר על העניין.
- בזמן כשהיינו בסניף אשתי זיהתה במאת האחוזים את אותו העובד שהחתים אותה על העסקה וזאת שדיברנו איתה אמרה שקוראים לו פיני ולא יכול להיות שהוא החתים אותה על העסקה מפני שהוא לא מורשה להחתים על עסקאות. היא ציינה שהוא רק איש טכני ושבמחשב כתוב שכפיר החתים אותה על העסקה.
- היא ראתה גם את פיני וגם את כפיר וציינה שהיא זוכרת את שניהם אך כפיר לא הייה קשור לעניין בשום אופן (היא זוכרת רק שהוא הסתובב שם בסניף).
- העובדת שטיפלה בנו קראה לפיני ושאלה אותו האם הוא החתים אותה על עסקה או האם הוא זוכר אותה והוא הכחיש כל קשר לעניין ואמר שבחיים לא יכול להיות שהוא קשור לעניין.
- העובדת עירבה את אחת המנהלות בעניין ( עדי ), היא סיפרה לה את כל הסיפור.
- לאחר שעה וחצי של שיחה שלא עלה ממנה כלום הבנתי שהעובדים שדיברתי איתם אינם מוסמכים לטפל בעניין, עדי ציינה שהיא תעביר את העניין למחלקה המשפטית ושהיא מבטיחה ליצור איתי קשר ביום למחרת גם אם לא תהייה לה תשובה עדיין בכדי לעדכן אותי במצב.
8) 3.8.07 , חמישה ימים לאחר שביקרתי בסניף אף אחד עדיין לא יצר איתי קשר.

את כל הכתוב לעיל שלחתי במכתב בדואר רשום לחברה בדרישה לפטר את העובד או לתת לי פיצויי כספי. דרשתי שיחזרו אלי בכתב בתוך 14 יום. לאחר שלושה שבועות בערך התקשרה אלי מישהי מהחברה בניסיון לשכנע אותי שהעסקה היא כן משתלמת. הבהרתי לה שעניין ההונאה שנעשה הוא הרבה יותר מפריע לי מאשר סוג העסקה אבל אני מוכן לשעות חישוב של העלויות בשני המסלולים ולראות באמת אם זה יותר משתלם. לאחר שני שיחות איתה ביקשתי לבדוק את העניין לעומק והיא הבטיחה לי שתצור איתי קשר ביום למחרת ועד היום לא קיבלתי טלפון.

מאוד מפריע לי הזלזול, ההתעלמות והשקרים שהיו לאורך כל הדרך בכל שלב בדרך אם הייה קצת יותר אכפת למישהו שם נראה לי שזה הייה נסגר הרבה יותר מהר אך כאשר אני נתקל ביחס מזלזל בכל רמות השירות נאלצתי להגיע אליכם בתקווה לסיים את העניין הזה.

תודה
עוגמת נפש, בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
החזרת המצב לקדמותו ופיצויי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה