פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש וביזבוז זמן נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!!!
הנני עובד בביה"ח זיו צפת, בתפקיד מנהל מערכת מידע ומחשוב.
אתמול התברר לי שהפלאפון לא עובד בדיבורית, פניתי לאיש הקשר בארגון והוא הפנה אותי למעבדה בקרית שמונה ואמר לי להגיע עד שעה 19:00 , הגעתי למעבדה בשעה 18:05 , בפתח המעבדה עמדה בחורה בשם גלית סיאר וטענה שהמעבדה נסגרה בשעה 18:00 יש לציין שהמעבדה הייתה מלאה בלקוחות,בקשתי ממנה להפעיל שקול דעת ולטפל בפלאפון מהסיבות הבאות:
1. דרך הפלאפון אני מפעיל אזעקת כוננים לבית החולים בשעת חירום.
2. הגעתי מצפת לקרית שמונה שזה שעת נסיעה, ונאמר לי בביה"ח שהם
פתוחים עד 19:00 וס"כ איחור הוא 5 דקות.
3.במקרה של הפעלת ארוע כשאני בנסיעה לא אוכל להפעיל את הכוננים שזה
רופאים אלונקאים וכו'.

כל הטענות לא הועילו ונאמר לי לחזור על עקבי,בקשתי שוב להפעיל שקול דעת ואכן הבחורה נכנסה למעבדה ויצאה עם טכנאי בשם בן זקן ,לאחר הסברים לטכנאי
נאמר על ידו שהוא יתו לי אוזניה לפאלפון , טענתי שזה לא פיתרון ואני לא רוצה לשים אוזניה בנסיעה ושאני מבקש לטפל במכשיר, הטכנאי לא קיבל את דברי.

התקשרתי להנהלת בית החולים כדי שינחו אותי מה לעשות,וזאת בגלל המצב הרגיש שכל רגע אני עלול להפעיל את הכוננים, בסביבות 18:45 המעבדה קבלה הנחייה להחליף לי את המכשיר, ההחלפה נעשתה בדיוק דקותיים.
לאחר ההחלפה בקשתי את הפרטים של העובדת גלית סיאר שטענה שהיא האחראית ולא אפשרה לי להכנס למעבדה.

מהות התלונה:
1. לא הופעל שקול דעת.
2. לא אפשרו לי להכנס למעבדה,הייתי בחוץ 45 דקות.
3. יחס מזלזל ומעליב מצד האחראית ומצד הטכנאי.
4. כנראה לאחר שהם הבינו שאני עומד להתלונן ,האחראית טוענת טענה הזויה שאני אמרתי לה שאם יהיה פגוע המוני ואני לא אוכל להזעיק את הכוננים לבית החולים אזי זה יהיה על מצפונה. כמו כן היא טענה שהיו הרבה אנשים בחוץ וגם אותם היא לא הכניסה דבר שלא היה ולא נברא.


לסיכום:
1. צר לי שאלה אנשי השרות שלכם.
2. צר לי שאלה יחסי האנוש שלהם.
3.צר לי שהחזיקו אותי 45 דקות ולבסוף אחרי התערבות של גורמים גבוהים טפלו בי בזמן שארך דקותיים.
4.הכי גרוע אחרי שהם הבינו שאני עומד להתלונן,הם פנו להנהלת בית החולים ומבקשים מכתב התנצלות ממני על יחס לא הולם כביכול ממני בקיצור שיא החוצפה.

בתודה:
לוי ציון
מנהל מחשוב ומידע
בית חולים צפת
050-8434122


עוגמת נפש סוג הנזק :
תקון יחסי אנוש ושיקול דעת פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר לוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה