|
|
|
|
|
|
חברה שהנציגים לא יודעים מחירים |
נושא התלונה: |
יום טוביאן יניה |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שידרגתי מכשיר של חברת פלאפון במעמד הרכישה נאמר להוציא שיחה של 2 דקות
אחרי חודש נאמר להוציא 2 שיחות בחודש
ואחרי עוד חודש נאמר 2 שיחות לשתי מספרים ומעל שקל ושישים אגורות.
עד היום אף נציג לא יודע מה החיוב שצריך כדי לא לשלם אחזקה 25 שקל.
ולא 9.90
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ידיד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|