פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה שהנציגים לא יודעים מחירים נושא התלונה:
יום טוביאן יניה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שידרגתי מכשיר של חברת פלאפון במעמד הרכישה נאמר להוציא שיחה של 2 דקות
אחרי חודש נאמר להוציא 2 שיחות בחודש
ואחרי עוד חודש נאמר 2 שיחות לשתי מספרים ומעל שקל ושישים אגורות.
עד היום אף נציג לא יודע מה החיוב שצריך כדי לא לשלם אחזקה 25 שקל.
ולא 9.90
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ידיד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה