פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למסלול למשך 36 חודש נושא התלונה:
דבש אליעזר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר שיניתי מסלול למכשיר שברשותי.
חודש לאחר מכן הוצע לי להחליף מכשיר תמורת 9 שקלים לחודש למשך 36 חודשים.
נאמר לי במפורש שהמסלול שלי לא משתנה והשינוי היחיד הינו בחיוב חודשי של המכשיר.בדיעבד הסתבר שחוייבתי על מסלול למשך 36 חודש לטענת חברת פלפון.
טענתי היא שהנציג לא הזכיר במילה את ההתחייבות למסלול ובנוסף בטופס ההסכם
שחתמתי עליו אין שום איזכור על התחייבות ל36 חודש(מעבר למכשיר עצמו) למעט כותרת כללית שאומרת
"חבילות משתלמות בהתחייבות"אולם ללא שום פרוט מפורט.
הנני בעל 5 מכשירים בחברת פלאפון כבר 10 שנים ובאופן כללי מרוצהואין בכוונתי להתנתק.
במקרה של השינוי הספציפי של המכשיר הנ"ל לדעתי כניראה הטעו אותנו ולכן,
ולמרות שאני רוצה להמשיך במסלול שניתן לי מבקש אני לבטל את ההתחייבות למסלול שפלאפון חושבת שהחתימה אותי.
לבטל לאלתר את התחייבותי(אם קיימת)למסלול של 36 חודש!!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דבש בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה