פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה במכשיר וחוסר טיפול והבנה של החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזלזול והצחוק שאתם עושים מלקוח עסקי הוא מתחת לכל ביקורת!! יש לי בעית קליטה כבר מ 10.9 ועד היום הבעיה עדיין קיימת וממשיכה החטיבה ההנדסית שלכם לא ברור מה עושה בעניין נציגי הטלפון רק מנסים למשוך איתי זמן וגם שהלכתי היום לנקודת שירות על מנת לקבל פתרון זמני שהיה אמור להיות קיים ב 1000% אחרי 2 שיחות וידוא עם נציגי הטלפון לגבי אנטנת חלון גם זה לא התקיים פשוט חרא
של חברה וזבל של שירות , עושים צחוק מהלקוח לא מטפלים בבעיה אפילו לא פתרון זמני, גם הנקודת שירות לא שווה כלום חבל שלא השראתי שם תמכשיר לניתוק קו כי גם ככה הוא סתם פלסטיק כרגע, פשוט המום ממכם כל פעם מחדש בבעיה הזו, כזאת חוסר מקצועיות וזבל של שירות, אם היתה בעיה כזו לאחד מהננהל הבכירה הנושא היה נפתר תוך יומיים, אבל בלקוח רגיל אין לכם בעיה לזלזל ולמשוך אותו בזמן וכל פעם להגיד עוד 3-4 ימים וככה כל פעם ולגשת לנקודה שגם לא שווה כלום ולבזבז עליה עוד זמן.
פשוט אין לי מילים להביע את הכעס והזלול שאני חש בתור לקוח שלכם חבל שנשארתי עם המכשיר ואיתם!
עלבון, סוג הנזק :
קודם כל שתהיה קליטה, מעבר לכך על כל הטיפול הלקוי לאורך כל התקופה פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ויסמן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה