פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות מאכזב!!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי חני ואני לקוחה של חברת פלאפון שנים. אף פעם לא היו לי בעיות עם החברה וכן לחברה לא היו בעיות איתי. ביוני הפסקתי לעבוד ועברתי לדרום (עקב גירושיי הוריי) ומזה חודשיים שלא שילמתי את חובי לפלאפון כי הוא יורד אוטומטית בהוראת קבע. כמובן שידעתי זאת ויצרתי קשר עם נציג שבשיחה אמר לי שהוא נותן לי אישור מיוחד לשלם את החוב בצ'קים ותשלום ראשון במזומן לפני העברה להליך משפטי. הודעתי שאגיע תוך כמה ימים וכמובן שביקשתי לעדכן את הכתובת החדשה שלי שהיא כעת בב"ש ממעלה אדומים. נבצר ממני להגיע לפלאפון מכייון שאימי עברה התקף לב וצינתור וזה לא היה בראש מעייני ואף יש לי אישורים רפואיים שמעידים שכך הדבר. הגעתי לחברה לשלם את חובי ומסתבר שהם כבר העבירו אותי לטיפול משפטי ואף הנציג שדיבר איתי טלפונית לא טרח לעדכן את הכתובת ולכן לא הגיע אליי שום מכתב. החוב עומד כרגע על יותר מ- 3000 ש"ח במקום 1000 כאשר אני באופן אישי כל חודש משלמת סכומים די גבוהים וכן זו רק אשמתי אך כרגע הסכום גובל כמובן בהוצאות משפטיות של החברה שלא היה לי כל עניין ואף אחד לא עידכן מן הראוי שיודיעו לי על מהלכים של החברה ולהיות יותר ערניים באם אני נותנת פרטים ולא מעדכנים מסתבר שלקחת כסף הם תמיד יודעים אך להיות מבינים ואנושיים ולהבין שהם טעו הם לא יכולי. אין לי מהיכן לשלם סכום כזה אסטרונומי ואף אחד לא מוכן לשרת ולהסביר בצורה נינוחה. אודה מאוד אם תלונתי תטופל, חג שמח ושבוע טוב.
כספי סוג הנזק :
להגיע להסדר החוב ההתחלתי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אנקרי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה