|
|
|
|
|
|
גבית עמלות גביה מטורפות - 92 שח להחזרת חיוב של 58 שח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז שירות |
כתובת: |
בטלפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
גבית עמלות גביה מטורפות - 92 שח להחזרת חיוב של 58 שח
אין פיקוח על העמלות והן גובים עמלות - כמו בעולם התחתון .
ולא מבינים שאין אמצעי תשלום אז אין ולא משתמשים באמצעי תשלום ישן ומנסים לגבות דרכו זה כמו גניבה , כל זה בגלל שאין להם במחשב עדכון ללקוח - ללא אמצעי תשלום ולכן לא מוחקים את פרטי אמצעי התשלום ועושים בו כבשלהם ואז מחייבים בעמלות החזרה מטורפות ...200 % עמלה
|
סחיטה כספית - חיוב עמלות בבנק |
סוג הנזק : |
עדכון שורה במחשב ...אין אמצעי תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|