פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית עמלות גביה מטורפות - 92 שח להחזרת חיוב של 58 שח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז שירות כתובת:
בטלפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
גבית עמלות גביה מטורפות - 92 שח להחזרת חיוב של 58 שח
אין פיקוח על העמלות והן גובים עמלות - כמו בעולם התחתון .
ולא מבינים שאין אמצעי תשלום אז אין ולא משתמשים באמצעי תשלום ישן ומנסים לגבות דרכו זה כמו גניבה , כל זה בגלל שאין להם במחשב עדכון ללקוח - ללא אמצעי תשלום ולכן לא מוחקים את פרטי אמצעי התשלום ועושים בו כבשלהם ואז מחייבים בעמלות החזרה מטורפות ...200 % עמלה
סחיטה כספית - חיוב עמלות בבנק סוג הנזק :
עדכון שורה במחשב ...אין אמצעי תשלום פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה