פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים!עבודה בעניים! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי עברנו מחברת אורנג לחברת פלאפון.במשך 5 חודשים לא קיבלנו חשבונית לדואר הבית,למרות שכל חודש התקשרנו לביקשנו והבטיחו שישלחו שוב ושוב.ביקשנו את כל החשבוניות אחורה..ופשוט..כל הזמן מבטיחים שישלחו ו....כלום!מרוב יאוש ויתרנו.והתחלנו לקבל חשבוניות רגיל...ונדהמנו לגלות שעל קו אחד מתוך 3 שיש לנו.מחיבים כל חודש על סך 20 ש"ח.למרות שניגשנו לחברה בתחילת קניית הפאלפונים ושילמנו 100 ש"ח כדי להעביר את הקו לביג טוק!כדי שלא יורידו לנו 20 שח כל חודש.
אחרי מאבקים רבים והמון שיחות וזמן יקר שלנו הם הפסיקו להוריד את ה-20 שח.אך לא הסכימו לזכות על החודשים שלא קיבלנו חשבונית ולא ראינו את הבעיה הזאת בכלל!
שרות גרוע!ההעברה מנציג שרות לנציג שרות דרך הטלפון,בטענה שכל אחד לא מטפל בבעיה,גרמה לנו לקחת יום חופש ופשוט להגיע לסניף הקרוב!
עוגמת נפש ועצבים מיותרים סוג הנזק :
לסדר את כל חלוקת התפקידים של נציגי השרות...בלי העברה מאחד לאחד! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נעשו מספר נסיונות לאתר את גב' עובד ללא הצלחה. גב' עובד מוזמנת לפנות למוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו לטיפול בפנייתה באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה