פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לירון מלול נציגת מכירות נושא התלונה:
רפטר חן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

1.בראשונה אציג את עצמי שמי מיכל מאיר , ואני לקוחה של חברת פלאפון מזה מספר שנים , הכל זרם על מי מנוחות עד שלפני כארבעה חודשים לערך נתקלתי בנציגת מכירות בשם לירון מלול העובדת בדוכן הממוקם בקניון חיפה {רח' פלימן 4}חיפה .

2. חשוב לומר כי הנציגה יצאה אל מחוץ לעמדה עד אלי בכדי להציע לי הצעה מפתה לדבריה , היא הציעה לי להחליף בחינם אין כסף מכשיר טלפון , ברשותי היה אז מכשיר מדגם SK סליידר הנציגה הציעה מכשיר מדגם מוטורולה , כששאלתי אותה מהן העלויות היא השיבה שאין כל עלות על המכשיר הנ"ל { מוטורולה } , לאחר מכן אף הסבירה את חבילת הסטודנט , את העלות החודשית ואת ההתחייבות , בהיותי אדם מאמין ובוטח אף שאלתי אותה מלווה בסבתי מה יקרה אם לא ארצה את החבילה הנ"ל {חבילת סטודנט } , וזו { לירון מלול } השיבה שאין כל התחייבות ושאם ארצה בעד שלושה-ארבעה חודשים לבטלה אוכל , הסכמתי חתמתי על המסמכים הרלוונטיים ויצאתי לדרכי .

3. לפני כשבוע לערך החלטנו בן זוגי ואנוכי שאין צורך לא בחבילה הזו ואל בתשלום החודשי שכן רק אני מוציאה שיחות מן הקו ולא מקבלת אליו על כן גמלנו בלבנו לחדול מן השירות .

4. ניגשתי אל לירון מלול להלן המוכרת בקניון חיפה {רח' פלימן 4 } ובקשתי את אשר הובטח לי שאוכל לצאת מן התוכנית בעד שלושה ארבעה חודשים , אך זו בניגוד לסבר הפנים היפות שהפגינה בעת המכירה הפכה עורה ,ואף התכחשה בנמרצות אל דברי תוך כדי אומרת שלא אמרה דבר כזה מימיה, ושאינה יודעת על מה מדובר .

5. היום להלן ה26/9/07 יום רביעי 26 ספטמבר 2007 ניגשנו אנוכי ובן זוגי לסניף קניון חיפה משום שאת התשובות המתאימות בדוכן לא קבלנו , לאחר דין ודברים די קצר ועמוס ביצרים שבו דרשנו לשוחח עם לירון נענינו בשלילה היא אינה בארך ושא לשיחת טלפון , זו נמצאת במקום שבו אין טלפונים , לפחות לדברי מר בלילה ליאור שקדם את פנינו בסבר פנים חמוצות מאד ואף הפגין חוסר רצון משווע לסייע לנו בפתרון המקרה.

6. לאחר מכן המשכנו מעלה בשרשרת הניהול אל המנהלת שלה הגברת ליטל בלילה אך הפלא ופלא גם היא נעדרת ואין למוצאה גם בסלולארי {כנראה שיש בעיית קליטה הייחודית לעובדי פלאפון} כנראה שרמאים מסתתרים מהר פן יתגלו או יצטרכו להתעמת עם המרומים .

7. ברצוני ראשית להתלונן בחומרה גם במשטרת ישראל וגם אצ"ל מנכ"ל חברת פלאפון ואף לשוחח עמו על ההונאה והפרת האמון הבוטה שבצעה הגברת לירון מלול , מעבר לכך אני רוצה לגנות בכל דרך את ליאור האחמ"ש שנתן ידו לביזיון שהתרחש בסניף שכל תשובותיו היו רחוקות מלהיות מספקות והתמצו בכך ש"תבואו מחר" או ביום ראשון, וכאשר בקשתי את ההסכם שבגינו אני קשורה לחברה הטומנת בחובה רמאית כמו לירון מלול, אשר במתק שפתיים שיקרה, גנבה, ואף הונתה אותי להלן הסכם{הרט"ן} סרבו לתת לי את זה ואני מצטטת { " לא רוצה לתת לך את זה אני איני חרד למקום העבודה שלי"} , לפחות כך אמר מר ליאור אחראי המשמרת .

8. לסיכום: עובדי חברת פלאפון לפחות התרשמותי הינם מטייחים, רמאים, ואף משתמשים במתק שפתיים בכדי להוסיף מנויים לחברה תוך כדי חיפויי אחת ואחת על השני ובמטרה לצבור מנויים נוספים ולהעשיר את כיסם הפרטי, אבקש בתחילה לחדול מלהיות לקוחה שלכם שכן אני איני עושה את עסקי במקום בו תחת קורת גג אחת ישנם נוכלים כגון הגברת מלול , לכן אבקש לנתק אותי מן הקו לאלתר ולא לחייב אותי על הפרת התחייבות שכן שקרו לי וגנבו אותי וחמור מכל הפרו את אמוני .
9. לתגובת מנכ"ל החברה אישית אודה כמו גם לפניות הציבור אינני מעוניינת לשוחח עם דרגים זוטרים שכן הטיוח נראה עד למרחוק ואבקש לפנות לעומד הראש החברה בכדי לשטוח את טענותיי , לסיום באם אצטרך אף אביא עדות נוספת של סבתי שנוכחה בעת הרכישה/ רמייה ואשר שמעה מילה במילה את דבריה של הנוכלת {לירון מלול } .

10. לתגובתך החריפה והמוקדמת אודה .

מיכל מאיר דרך הים 209 חיפה

[email protected]


0507048004 פניות הציבור
כספי סוג הנזק :
שחרור מן ההתחייבות ללא כל קנס כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מאיר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה