פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה לאור היום< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אבי היה לקוח בחברת פלאפון לפני יותר מ-5 שנים.
לפני כ-4 שנים לפחות,אם לא יותר.הודענו לחברת פלאפון ש-2 מכשירים נאבדו ואנחנו
מבקשים לסגור את הקווים,נאמר לנו שהכל סודר ואין לנו התחייבויות על המכשירים.
לפני כיומיים יצרתי קשר עם חברת פלאפון לאחר שאבי אמר לי שראה שיש חיובים של פלאפון,(האב ממוצא הרוסי,ולא מבין טוב עיברית,יש לו מכשירים מחברה אחרת,וחשב שהחיובים שייכים לאותה החברה).לאחר בירור מול חשבונות הבנק שלו,
נדהמתי לגלות שכבר כמה שנים חברת פלאפון מחייבת כל 1 לחודש סך של 93 ש"ח.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות אחרי המתנה של לפחות 20 דות,נאמר שאין באפשרותם לעזור לי.העבירו אותי מוקד כספים,לאחר המתנה נוספת של 10 דקות,נותקה השיחה.
בפעם השניה שיצרתי קשר בפעם השניה וזמן המתנה ארוך יותר,נאמר לי מנציגת שירות,שקו אחד מנותק זמנית.והקו השני הופעל ע"י חברת פלאפון על דעת עצמם.
החיוב של 93 ש"ח כל חודש מסתבר על מסלול מסויים שקיים על הקו.
הנציגה העבירה אותי לקשרי לקוחות והשיחה שוב נותקה!!!!

איך ייתכן מצב שהלקוח מנתק/מבקש לסגור מכשיר כשהוא נאבד ועדיין ממשיכים לחייב חשבון בנק הלקוח -ולא התחייבויות על המכשיר אלא מסלול שמעולם לא קיים?????

איך ייתכן שלא מיידעים את הלקוחות במצבים כאלה????

באיזה זכות החברה יכולה להפעיל קו שהיה סגור על דעת עצמם בלי רשות הלקוח???

אנו רואים מעשה זה כעבירה על החוק שניתן לתבוע על כך בבית משפט,וזה צעד שאנו שוקלים לעשות.
על מנת לקבל את כל הכספים שחוייבו בחשבון של אבי+פיצויי על עוגמת hao!!!

בכבוד,

הבת אוקסנה
כספי סוג הנזק :
פיצויי כספי!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לאתר. נעשו מספר נסיונות לאתר את גב' אוקסנה ללא הצלחה. גב' אוקסנה מוזמנת לפנות למוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו במספר 0507077766 .

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה