פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של לקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביצעתי שדרוג של מכשיר הטלפון מול נציגת שירות
כל העסקה התבצעה בעל פה והנציגה טענה שהתשלום החודשי יהיה 150 ש"ח.
אם המכשיר יהיה מכובה חודש ימים עדיין ישולם 150 ש"ח על המסלול ועל מכשיר
מתברר שחברת פלאפון מחייבת שני חיובים נפרדים 57 ש"ח עבור המכשיר ו150 עבור המסלול,
יש לציין שלא נחתם שום חוזה טופס או מסמך כלשהו בנוגע לשדרוג,מכירה החלפה
אתמול פניתי לחברת פלאפון ונתקלתי בזלזול וחוסר יחס
הנני מעוניין לקבל את כספי חזרה מס' החודשים כפול סכום החיוב של המכשיר
וכמובן בחודשים עתידיים שלא יחוייב סכום מעבר למה שסוכם
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף, וביטול כסף פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אלבז בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה