להיזהר מחברת פלאפון ונציגיה, וממבצע השדרוג החדש של הדור השלישי שלהם !!!d |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נציגי פלאפון מפתים לקוחות לשדרג מכשיר בלי לספר ללקוחות את ההוצאות הכספיות האמיתיות כתוצאה מאותם שידרוגים.
שלום רב...
לפני שעות קלות חתמנו על חוזה דור 3 של חברת פלאפון. בחוזה זה סוכנת פלאפון (שמה ופרטיה אצלי)
"האכילה" את אבי ואותי, בשני מכשירים סלולארים של הדור ה-3 שלהם.
כך זה התחיל...
לפני ימים אחדים, בלי שאף אחד ביקש, סוכנת מכירות של חברת פלאפון יצרה עם אבי (מנוי פלאפון) קשר ומסרה לו שיש לה הצעת שדרוג סלולארית שהוא לא יכול לסרב לה. היא הוסיפה שאין לו מה לסרב מכיוון שמדובר בשדרוג חינם ללא כסף מלבד התחייבות ל-36 חודשים נוספים. תוך כדי התלהבות היא קבעה איתו פגישה אצלנו בבית, שבו היא תסביר את הפרטים של המבצע. בדיעבד מה שהסוכנת הצעירה "שכחה" להזכיר ולהצהיר (למרות ששאלתי אותה מפורשות)
הוא שהתוכנית של שני הטלפונים החדשים שקיבלנו הם עם התחייבות חודשית של מספר דקות מינימלי ולא רק לתקופת זמן מינימלית של 36 חודשים (בטלפון הראשון זמן מינימלי של 350 ד' במחיר של 179ש"ח ואילו במכשיר השני זמן מינימלי של 175 ד' במחיר של -99 ש"חי). עכשיו , נחשו מה? חברת פלאפון לא מוכנה לבטל לנו את העסקה רקרואקטיבי כך שיהיה לפי התעריף הישן. זה שאבא שלי היה משלם עוד לפני שרימו אותנו מטעמם.
פשוט לא יכול להיות שחברה כל כך גדולה נותנת לדבר כזה יד !
אנא היזהרו לכם ואל תתפתו להאמין לסוכנים שחברת "פלאפון" שולחת לביתכם.
את המלחמה שלנו אנו לא מסיימים כאן בעצם כתיבת מילים אלה. אני רוצה תשובות מספקות למצב הזה שניקלענו אליו. ואם נצטרך ננקוט בכל הצעדים האפשריים על מנת לעשות פה קצת צדק.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי, למרות שגם הוא ודאי כבר לא ירגיע את ההרגשה הרעה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|