פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר גס והטעייה < נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
"פרץ סנטר" דימונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בזמן שהייתי בחו"ל קניתי פלאפון שם מידגם LG8300.
לאחר שחזרתי לארץ הלכתי לסניף של חברת "פלאפון" בביג ב"ש, וביקשתי מהם ליבדוק אם ניתן לחבר פלאפון זה לארץ.
נציגת השירות הסבירה לי שצריך ליבדוק אם ניתן לחבר פלאפון זה לארץ ואמרה לי שזה לוקח שבועיים..
לאחר שבועיים התקשרתי לברר אם הגיע הפלאפון נציג השירות במוקד אמר לי שכן הגיע הפלאפון אבל לא ניתן לחבר אותו לארץ, וניתן לקחת אותו בב"ש, נסעתי לשם באותו יום והפלאפון לא הגיעה.
הם טירטרו אותי 3 פעמים והפלאפון לא הגיע ולאחר שפניתי לאתר תלונה ורשמתי את תלונתי הקודמת שניתן ליקרוא את כל האירוע בהיסטוריית התלונות שלי,התקשר אליי אחראי תלונות הציבור והסביר לי שזוהי טעות של פלאפון,והפלאפון שלי "אבד"להם במעבדה והפיצוי היה פלאפון LG8300 אחר.
למרות שאבדו לי בפלאפון הקודם סרטים שהקלטתי בחו"ל ותמונות שלא ניתן להחזיר הסכמתי.
לקחתי את הפלאפון החדש בסניף דימונה והכל היה בסדר.
ומיכן והלאה מתחילה תלונתי:
לאחר חודש ימים בערך בחודש אוקטובר התקשרה אליי אחראית המישמרת בסניף דימונה, חגית, ואמרה לי שהפלאפון שקניתי מחו"ל נימצא אצלם ואני יכול לקחת אותו,אבל ביקשה מימני שאני יביא את הפלאפון השני שברשותי מסוג SK [שאותו רציתי לחבר ולתת אותו לחבר] ונעשה "טרייד".
בתמורה לLG שקניתי מחו"ל אני יביא את ההSK.
שאלתי את חגית במפורש!האם ניתן חבר את הפלאפון הLG שקניתי מחו"ל ולהישתמש בו בארץ תשובתה הייתה כן ניתן לאחר שבדקו אותו זה אפשרי!!!
הלכתי לסניף דימונה ניפגשתי עם חגית ושאלתי אותה שוב האם זה ניתן היא אמרה לי כן זה אפשרי נתנה לי טופס שחתום ע"י טכנאי מעבדה ושיקרה לי בפנים ואמרה לי שבמיסמך רשום שניתן לחבר אותורק צריך לעשות זאת בסניף "ביג" ב"ש האמנתי לה עשינו את הטרייד ולקחתי את מכשיר הLG מחו"ל..
אחריי כשבוע ב7.10.07 נסעתי לביג ב"ש לסניף פלאפון לחבר את הפלאפון שקניתי מחול לאחר בדיקה של הנציג השירות וטכנאי אמרו לי במפורש לא ניתן!!!!
הסברתי להם שלא ייתכן כי יש לי מיסמך שאומר שכן אפשר ואחראית המישמרת בדימונה חגית אמרה לי שאפשר,הוא ענה לי במפורש במיסמך כתוב שלא ניתן והיא טעתה!!
ב-9.10.07 יום שלישי נסעתי לסניף דימונה לקבל הסברים לאחר שהרגשתי מרומה!
חגית הייתה שם דיברתי ריתה ואמרתי לה שנסעתי לב"ש ושם אמרו לי שלא ניתן והיא בחוצפתה אחריי ששיקרה לי שקר גס והטעתה אותי במירמה אמרה לי אז "כניראה שאי אפשר" .{למה כשהחלפנו פלאפונים היא לא אמרה שזה לא בטוח וצריך לברר אם ניתן לחבר בארץ אם היא לא ידעה בביטחה, למה אמרה מה שהיא לא יודעת??????????}
אז אמרתי לה טוב אז תחזירי לי את הSK שהבאתי לך,היא אמרה לא ורק אם תביא את הפלאפון שקיבלתי מפיצוי נחזיר לך את ההSK!{שאני עדיין משלם עליו}
הייתי נסער מאוד ואמרתי לה איך היא מעזה לעשות דבר כזה ולשקר בפנים והיא בחוצפתה הגדולה הלכה למחסן ולא רצתה לדבר..
ההתנהגות שלה הייתה ביזיונית!
לא מובן לי איך אחראית יכולה להיתנהג ככה ולשקר ולהטעות ככה לקוחבחברה כמו "פלאפון" בושה!בושה!בושה!
אני כועס מאוד ומאוכזב מאוד מחברת פלאפון וזוהי הפעם השנייה כבר ורק נציין שאני ואחי לקוחות ותיקים.
מבקש אני לטפל בבעיה זו בחומרה רבה!!



עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת מכשיר ההSK או ביטול תשלום עליו מההתחייבות!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פרי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה