פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשירים עם בעייית גירסה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות מחודש היתקלקל לי מכשיר הפלאפון והחלטתי לקנות חדש. קניתי מכשיר SUMSUNG S179 בסניף של פלאפון פ"ת סגולה במחיר של 29 ש"ח לחודש.
מבדיקה של הפלאפון בביתי מתברר כי יש לו בעייה ולא ניתן להגדיר צילצולים מכרטיס הזיכרון אלא רק מהפלאפון כלומר הצילצולים מוגבלים לאלה שמוגדרים בטלפון כמו שהיה בפלאפונים ליפני 10 שנים!!!! היתקשרתי לברר בשירות של פלאפון ואמרו לי שהבעייה מוכרת וכי יש "בעיית גירסא למכשיר" ניגשתי לסגולה והחליפו לי המכשיר בטענה כי הבעייה תיפטר . חזרתי שוב עם אותה בעייה במכשיר החדש ואז אמרו בשירות תיקונים כי הבעייה לא ניתנת לפיתרון .
חזרתי למכירות ושאלתי למה מכרו לי מכשיר בעייתי ולא ידעו אותי בבעיית הגירסא שלו שהיא לא דבר חדש ולא קיבלתי תשובה הולמת דרשתי פיתרון ממנהל המכירות האפשרויות היחידות שהועלו בפניי (פחות מחודש לאחר קניית מכשיר מקולקל) זה או להישאר עם מכשיר פגום עד לעידכון גירסא שלא ברור מתי זה יתבצע או לקנות מכשיר יקר כי אין מכשירים שווי ערך באותו מחיר . לציין כי כל מי שרכש מכשיר דומה מגדיר את המכשיר כ"דפוק" ומציין את הבעייה הנ"ל.
החלפת מכשיר למכשיר שווה ערך או פיצוי הולם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בן יהודה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה