פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבוני בגין שרות שלא הזמנתי ולא רציתי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מאז שרכשתי את הפלאפון הראשון שלי(בערך לפני 6-7 שנים)הייתי מקבל כל מיני הודעות בנשאי מסיבות חלקן ממקומות שאף פעם לא הייתי ולא שמעתי עליהם,אף פעם לא תהיתי מאיפה להם המספר שלי ופשוט הייתי מוחק אותן עד שלאחרונה שמעתי שמועה שיכול להיות שאני מחויב על כל הודעה כזו ללא הכמתי-מיד בדקתי את הנושא ולדאבוני גיליתי שהשמועה נכונה ולאחר שדברתי עם נציגת שרות לקוחות והאחראית עליה שהפנתה אותי לחברה אחרת(טלכלל)שהפנו אותי למקור אחר הבנתי שאין ביכולתי לעשות משהו על מנת לבטל את החיובים רטרואקטיבית
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סטס בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה