פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה מצד הנציגה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון ירושלים מלחה כתובת:
קניון ירושלים מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 29.12.06 ניגשתי לסניף פלאפון בירושלים בקניון "מלחה". ושידרגתי למכשיר LG כי רציתי מכשיר דור שלישי. שילמתי עמלת יציאה ע"ס 150 ש"ח בגין ההתחיבות על המכשיר הקודם (TELIT) מכיוון שעדיין לא פג תוקפה. הנציגה (שאינני זוכרת את שמה לצערי הרב) שאלה האם ברצוני להשאיר ברשותי את המכשיר הישן. אמרתי לה שאין לי צורך בו כי אינני צריכה שני מכשירים ניידים. היא ענתה שכדאי לי כי לא אשלם עבורו אז למה להחזיר לחברת פלאפון. לבסוף נענתי לה. היא לא אמרה דבר על חיוב בגינו. אני זוכרת בפירוש ששאלתי אותה פעמיים האם לא אצטרך לשלם עבור המכשיר הישן. היא ענתה שלא. חתמתי על החוזה החדש של 149 ש"ח עבור המסלול+ 29 ש"ח עבור המכשיר עצמו. להפתעתי הרבה, גיליתי לאחר מס' חודשים כי נגבו ממני עשרה שקלים בכל חודש עבור המכשיר הישן! וכך מצאתי את עצמי משלמת על שני מכשירים בלית ברירה. התקשרתי מיד למוקד פלאפון ושם נענתי כי אין הוכחות וזו מילה שלי מול מילה שלה. התאכזבתי קשות. התקשרתי שוב למוקד פלאפון ושאלתי כיצד ניתן לנתק את המכשיר הישן על מנת שלא אשלם בגינו יותר. להפתעתי, בשנית, נענתי כי כל שעלי לעשות הוא לשלם רק עמלת יציאה בסך 130 ש"ח. הסברתי לפקידה שכבר שילמתי עמלת יציאה ואין שום סיבה שאשלם שוב. היא אמרה שמדובר במסלול חדש ולכן צריך לשלם שוב. אמרתי לה שכלל לא רציתי את המסלול וחויבתי ללא ידיעתי. היא אמרה תמתיני שלושה חודשים לסיום ההתחיבות ותבואי לנתק את המכשיר. ביינתיים תמשיכי לשלם עשרה שקלים כל חודש. זוהי חוצפה מדרגה ראשונה. התאכזבתי מכם קשות. התקשרתי שוב למוקד פלאפון כי עדיין הרגשתי מרומה. והעבירו אותי לנציג קשרי לקוחות. הנציג הנחמד פיצה אותי בחמישים שקלים אך אני עדיין מרגישה מרומה. סמכתי עליכם והייתי לקוחה נאמנה ולא ציפיתי לרמאות. חבל מאוד. נפגעתי קשות. אשמח שתפיקו לקחים על מנת שלא תאבדו שוב לקוחות בצורה כזו. אני רוצה פיצוי כספי והתנצלות מהנציגה השקרנית.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות מהנציגה השקרנית פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' סיני בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה