פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
ארד דניאלי מור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה קומה ב כתובת:
גרנד קניון חיפה קומה ב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי מור ארד . ביום חמישי בבוקר הגעתי לנציג שרות פלאפון במטרה לשנות את התוכנית הדקות שבמכשיר שלי ושל בעלי.מכיוון שהתוכניות שלנו לא חסכוניות, ואפשר לשפר אותן .
ניגשתי לנציג שרות בשם רועי והוא הפנה אותי למנהלת המשמרת ,גברת צעירה בשם שימרית.
אציין מבעוד מועד שאני החזקתי טלפון מסוג SK שנותרו לי עליו עדיין 15 תשלומים חודשיים של 35 ש"ח לחודש.
ולבעלי נותרו עוד 24 תשלומים של 25 שקלים כל חודש על המכשיר שלו.
גברת שימרית מנהלת המשמרת אמרה לי-שדרוג.החלפה למכשיר חדש יותר,הסכום החודשי יירד והדקות יעלו
במהלךהסברים ושיכנועים בצורה אגרסיבית של הגברת שימרית . היא אמרה לי שכל התשלומים על המכשירים הישנים . יבוטלו בתמורה לשידרוג ולחתימת חוזה של 36 חודש . אחרי שעה של הסברים לא מובנים . היא ביקשה ממני לעשות סיבוב בקניון עד שהעברה של כל הזכרונות תתבצע , כשחזרתי הגישו לי את החוזה את השקיות עם הקופסאות של המכשרים החדשים אמרו לי תודה . כשפתחתי את השקית ליד שימרית . התפלאתי לגלות שגם המכשירים הישנים נמצאים בפנים במצב עובד עם קו חדש מספר חדש הכל חדש . כששאלתי לפשר הדבר . היא הסבירה לי ששוה לי להחזיק בהם בתוכנית משפחתית של 200 דקות ב 25 שח לחודש . לצערי השעה כבר היתה מאוחרת . יש לי ילדים שצרכים לאסוף לא יכולתי להתעקב יותר . הלכתי . במהלך הערב בעלי בדק את "דיל "כביכול והתקשר לשרות לקוחות . שם נאמר לו שתוך 24 שעות אפשר לבטל את העסקה , למחרת ביום שישי בעלי נסע לגרנד קניון להחזיר את המכשירים . לא היה מענה המנהלת לא עובדת ביום שישי . רשמו שהוא היה והוא מבקש לבטל את המכשירים הישנים . באותו מעמד שאל בעלי את נציגת השרות אם יש עוד יתרת תשלומים על המכשירים הישנים . היא אמרה שלא . ביקש בעלי ממנה תדפיס שמראה כי אין יתרת תשלומים על המכשירים . היא אמרה שאין אפשרות , ביום ראשון דיברנו שוב עם הנציג מהגרנד קניון , שהמשיך ללחוץ לגבי החזקת 4 מכשירים . ואמר שביום שני בבוקר הוא ימצא פיתרון לבעיה . כי לחצנו גם אנחנו על ביטול . ביום שני בבוקר התקשרנו . חזרו אלינו אנחנו בודקים . לקראת הצהריים . נעלמו העיקבות של הנציגים . אז בעלי עזב את העבודה ונסע לגרנד קניון . פגש את הנציג פלוס מנהלת משמרת אחרת לא שימרית . והיא אמרה שחברת פלאפון לא מבטלת עיסקאות לאחר 24 שעות . דבר שחיפשנו בחוזה ואינו רשום . וגם הנציג שרות לא ידע להראות איפה הסעיף של הביטול . כשיצרנו קשר עם 166* אמרו לנו חברת פאלפון לא מבטל עיסקאות בכלל . אין דבר כזה בחברה . אנחנו בצרות התחתנו חתונה קתולית עם חברת פלאפון . אין הגיון בדבר לא יכול להיות שאני אשלם על 4 מכשירים .ואת שני המכשירם הישנים יקחו ממני ואני עדיין אשלם במשך שנים ,,, בסך הכל אנחנו רוצים לחזור למכשירים הישנים שלנו . ונמשיך בתשלומים החודשיים הרגילים .
בסופו של דבר ,העיסקה החדשה במקום שתוזיל לי את החשבון קרה ההפך וכמעט הכפיל את החשבון .
סיכומו של דבר ברצוני להודיע כי נציגי המכירות של חברת פאלפון הם חבורה של שקרנים,מוכרי סיפורים ומעשיות שימכרו את נפשם כדי לסגור עוד עסקה.
אני מתבייש בצורת העבודה של הנציגים ואם זה חלק בתוכנית ההדרכה שלהם ,אז כדאי מהר מאד שתשנו אותו.אני ביליתי שנים רבות בחו"ל ,בין היתר כאיש שרות ומעולם מעולם לא נתקלתי בכזה שירות לקוחות -פשוט עולם שלישי.
לא הגיוני שאנחנו נמשיך לשלם חודשי על 4 מכשירים,מתוכם 2 מכשירים יילקחו בחזרה לחברה (ואני אמשיך לשלם עליהם).איזה בן אדם נורמלי יסכים לדבר כזה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה קיימת וחזרה למכשירם הישנים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ארד בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה