פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת פרטים על תלונה מ 15 לאוקטובר(אתמול) 24803 נושא התלונה:
בן יעקב מיטל שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה שלי 24803) מתארך 15 לאוקטובר שכחתי לציין שביקשתי משימור לקוחות שיוציאו לי מהארכיון את הטפסים שחתמתי על שלושת המכשירים ובניהם המכשיר שאני דורשת שיבטלו לי את החיוב החודשי!! מה קורה במצב כזה שיש לי שלושה טלפונים מפלאפון ושלושה דיבוריות ואילו לפלאפון אין שום טופס שאני חתמתי על המכשירים והדיבוריות הללו????במיוחד שיש לי תלונה שהם לא מוכנים לטפל בה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
המשך לתלונה 24803 פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' בן יעקב בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה