פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ואי מסירת פרטים בביצוע עיסקה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מכשיר מחברת פלאפון,לפני כחודש החלטתי להעביר את המכשיר לאימי ולרכוש מכשיר נוסף [ יש לציין שהחזרתי לחברה מכשיר נוסף שהיה ברשותי ] העיסקה בוצעה בטלפון ובה לא נאמר לי שהחיוב יעלה משמעותית, ושאני מתחייב ל3 שנים,כנוחכתי לדעת שחויבתי בסכום חודשי גבוה ביותר,שוחחתי עם נציגי השירות,שדחו את טענותי בתגובה שאני מחויב בהסכם ל-3 שנים למרות שלא חתמתי על דבר ולא נאמר לי דבר בנושא זה.אף ספגתי צעקות ותגובה מזלזלת מן הנציגים, אני מרגיש שניסחתתי, הסתירו מימני מידע והכל בשם לגזול מימני סכום חודשי ניכבד,לצערי אני מיסתכר מקיצבת ביטוח לאומי ואין בירשותי כסף מיותר. הודה לכם מקרב הלב אם תעזרו לי.תודה חגי.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר זיסמן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה