התנהגות מגעילה של נציגי\מנהלי חברת פלאפון. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום כאשר התקשרתי למוקד פלאפון וביקשתי את מוקד קשרי לקוחות,העבירו אותי לנציג בשם ראובן.
הסברתי לראובן שמגיע לי להחליף את מכשירי התקול ורציתי לבדוק אם יש אפשרות לבצע שליחות,היות ואני עם רגל שבורה!!! ראובן ענה ישר שלא! לאחר מכן הוא הוסיף שאתה כלל וכלל לא יכול להחליף את מכשירך היות ואין לך אמצעי תשלום מעודכן במערכת,אמרתי לו שיש לי אישור לכך, על זה הוא ענה "שאין לך שום אישור". שנוכחתי לדעת שאין כל כך עם מי לדבר אז ביקשתי מנהל מעליו ואז הוא ענה "שאי אפשר לדבר עם מנהל! לאחר שהתעקשתי ראובן השתכנע ואמר שאחראי יחזור אלי תוך שעתיים,עניתי לו שאין בעיה אבל אני אעדיף ברשותו להמתין על הקו(כי מנסיוני האחראים משום מה שוכחים לחזור) ראובן אמר שאי אפשר לאחר שהתעקשתי שוב,ראובן פשוט ניתק לי בפנים את השיחה!!!
התקשרתי שוב ומשום מה הגעתי לאותו ראובן.. הסברתי לראובן שאני מעוניין לדבר עם מנהל,ראובן חזר שוב על דבריו ואמר שזה ייקח שעתיים או שבצם כבר שעה ו40.. ראובן הוסיף ששאל את המנהל שלו מה לעשות עם אחד כמוני! וזה אמר לו לנתק את השיחה! וזה מה ראובן אמר שייעשה שוב ,אך לבסוף לאחר המתנה לא מועטה עלתה על הקו מנהלת בשם יסמין, שהסבירה שאין כרגע אף מנהל שיוכל לדבר איתי,קצת מוזר הרי היא בעצמה מנהלת.. הסברתי לה שאני אמתין על הקו,היא אמרה שאי אפשר ואיחלה לי כל טוב וניתקה לי בפנים בידיוק כמו קודמה ראובן.
לא מוקבל עלי שנציגים ומנהלים ינתקו לי את הטלפונים בפנים!!! ואני לא אעבור על זה בשתיקה.
למקרה אחר
יש לציין את מנהלת מחלקת הכספים בפלאפון נטלי מרגולי ,שהטיחה בי שאני איש של פרנציפים,כאשר אמרתי לה שאני אגיש תביעה נגד "פלאפון" ומכתב לשר התקשורת,ענתה נטלי שטוב מאד! ממש אחלה תשובה למנהלת בכירה!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי וללא תנאים מהחברה הזאת! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|