פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות שנגמר ברגע הרכישה (לקוח עסקי חדש) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סוכן עסקי שטח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי מכשיר חדש במסלול עסקי .
שבוע לפני הרכישה הנציג יצר קשר בכל יום בכדי לסיים את עניין הרכישה
אך לצערי ביום איסוף המכשיר ממרכז השרות החלו "הצרות"
ביקשתי מהנציגה להגדיר את היעדים בחבילת זמן האוויר אך הנציגה לא יכלה לעשות דבר "כי אין לה הרשאות" פנינו לסוכן עם הבעיה הסוכן אמר שאין כל בעיה תוך 10 דקות אני חוזר ללקוח עברו 10 דקות עברה שעה וכלום....
פניתי לסוכן אבל הוא היה בפגישה ולאחר מכן בישיבה ולאחר מכן הוא פשוט לא ענה שהתקשרתי מחסוי הוא שוב היה בישיבה !!!!!!!
האם זה השרות שאתם מהללים????? האם השרות מסתיים ביום הרכישה????
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה כפולה שם ותפקיד:
תלונה כפולה תגובה:
תלונה כפולה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה