פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כספים של "לקוחות רדומים" על ידי חברת פלאפון בע"מ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כמה ימים קיבלתי את פירוט הויזה החודשי שלי. להפתעתי, אני מקבלתי חיוב בסך 25 ש"ח מחברת פלאפון, למרות שמזה שנה וחצי (!) לא השתמשתי במכשיר!
אציין כי הייתי בעבר לקוחה של פלאפון ועזבתי את החברה לטובת אורנג', עם זאת את המכשיר החלטתי להשאיר אצלי ולא לסגור את הקו.
התקשרתי לנציגת השירות של פלאפון, והיא אמרה לי שמדובר (ושימו לב):
לחבילה בסך 25 ש"ח שחברת פלאפון מציעה ללקוחות רדומים שלא השתמשו הרבה זמן בטלפון, ואף הודיעה לי ששלחו לי מכתב הביתה על כך!
הודעתי לה שלא קיבלתי את המכתב, ושאף אחד לא קיבל את אישורי לצרף אותי לחבילה שאני לא מעונינת על כך, ודרשתי ממנה להשיב לי את כספי.
הנציגה אומנם השיבה לי את כספי, ואמרה "שכל מי שמתלונן אנחנו מחזירים לו את כספו" אך אני רואה בזאת עשיית עושר על חשבונם של לקוחות רדומים.
תארו לכם, כי פלאפון עשו את מה שעשו לי ל-100,000 לקוחות רדומים, בחודש אחד הם עשו 2.5 מיליון ש"ח! עליהם צברו ריביות וכו'....
מדובר בגניבה של כסף מידי לקוחות לשעבר של החברה!
זה שיש להם פרטי כ"א שלי, לא נותן להם לעשות עם פרטים אלו ככל העולה על רוחם.
אני מקווה שתפרסמו את התלונה, ותעבירו את זה הלאה (לעיתונות למי שצריך), כדי ששום חברה בשוק, לא תעיז לחייב לקוחות רק בגלל שפרטי כ"א שלהם שמורים אצלם.
תודה.
עוגמת נפש. סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' יהודיוף בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה