פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גובים כסף בניגוד למה שהוסכם עם נציגת השירותt client the options and customer.< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש שעבר חזרתי מחו"ל ובאתי להחזיר את מכשיר פלאפון חו"ל במרכז השירות קונקורד, וביקשתי שיעבירו לי את התמונות למכשיר הפלאפון שלי. בתגובה אמרו לי שזה בלתי אפשרי ושכנעו אותי לשדרג בחינם (מבצע "גאידמק"). כאשר ישבתי עם נציגת השירות ושאלתי אותה מה פירוש החינם היא אמרה שאצטרך להתחייב על תשלום חודשי של 100 ש"ח (חבילה), והיות ויש לי עוד כשנה וחצי התחייבות על המכשיר הקודם - אצטרך לשלם 400 ש"ח דמי יציאה. יחד איתה חישבתי כמה תשלומים עוד נשאר לי על המכשיר הקודם וראינו כי זה בערך שווה ערך לתשלום הנ"ל, ולכן הסכמתי לשידרוג. עכשיו מתברר לי כי אני משלמת גם 400 ש"ח וגם ממשיכה לשלם כאילו כלום על המכשיר הקודם, דבר שאם היה נאמר לי במהלך השדרוג היה מונע את השדרוג על ידי. ברצוני לבטל את עסקת השדרוג (שבמקום חינם עולה לי כ-900 ש"ח) ולחזור למכשיר הקודם שלי, מה עוד שהמכשיר אליו שדרגתי אינו נותן את הפונקציות שעליהן דובר במהלך השדרוג (בניגוד לנאמר - אין אפשרות לחבר אותו למחשב).
בזבוז זמן - הייתי חצי יום במרכז השירות, ועוגמת נפש - שוב שיקרו לי נציגי השירות סוג הנזק :
ביטול עסקת השדרוג או פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' נילי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה