פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לשמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שילת כתובת:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באתי למרכז הלקוחות של פלאפון במודיעין, המרכז ממוקם ליד ישוב שילת שנמצא ממש קרוב למודיעין.

באתי אל המרכז מתוך התעניינות לגבי סידור המכשיר הסלולארי שהיה ברשותי, כשנכנסתי חיכיתי לא יותר מדי זמן לקבלת שירות שזה היה דבר נחמד ביותר בישראל.. יותר מזה, עד היום פלאפון היו די בסדר איתי בכל נושא שהיה עולה, אבל ביום הזה ואילך.. התאכזבתי קשות.
ישבה מולי נציגת שירות העונה לשם הילה, היא אמרה שהמכשיר שלי כבר דפוק וכדאי להחליף אותו, אני מתוך ידיעה שאין שום סיבה שמישהו ישקר לי ושפלאפון עד היום היו בסדר מסכים.
היא מספרת לי על תוכנית ממש אטרקטיבית, הנחה של 50% בעלות המכשיר (36 חודשים) אם החשבונית עוברת סכום של 199 שקלים... אני חשבתי שמשהו פה מוזר במקצת.. אז שאלתי אם לא יעשו לי בעיות עם זה מאוחר יותר שפתאום אני אראה חיוב רגיל או משהו.. והיא אמרה שלא, זה לא יקרה ואפילו חזרה על עצמה מספר פעמים ועל מה שהרעיון אומר.
הייתי מרוצה.. פלאפון שעולה בסביבות ה-80 שקלים לחודש בחצי מחיר כל חודש.. נשמע נחמד ומשכנע (אני חייב לציין שהחשבוניות החודשיות שלי יוצאות בסביבות ה-200 שקלים פלוס).

הכל היה טוב ויפה חזרתי הביתה, ראיתי שחסר לי כבל שמסתבר שהוא עולה כסף.. (מה?!?!) כן גם לי זה די הסריח שאני משלם על משהו שבא באופן רגיל עם מכשיר... זה ממש כמו שימכרו לי בנפרד מהפלאפון את הכבל המטעין שלו... או את הפנאל בתוספת מחיר... חשוד ומסריח מאוד... ממש עיצבן אותי...
באתי אליהם.. שוב... וצעקתי שם על ההילה הזו (כמה שזה נשמע ישראלי... זה פשוט לא הוגן היחס שאתהמ קבל וזה הוגן לצעוק ככה)
הביאו לי את הכבל חינם.. משום מה... אף אחד לא רוצה איזה לקוח עצבני שיבריח אנשים...


כעבור חודשיים אני מקבל מחברת האשראי חיוב על חודשיים בסכומים הזויים!!
69.89 ועוד חיוב על סך 70.24
אני חושב לעצמי... דבר ראשון.. מה זה הסכומים המונפצים האלה?!?!
ושתיים... איפה ההנחה שלי?!?!?!

ישר התקשרתי לפלאפון ואמרתי שיקשרו אותי להילה ההיא... היא החזירה לי צעקות ואמרה שאין לה מה לדבר איתי והביאה לי הרגשה ממש רעה ויחס ממש ממש ממש מזלזל..
יותר מזה... הסיפור הזה נמשך כבר חודש כמעט שבערך כל יום אני מתקשר אל *166 של פלאפון ופשוט מנפנפים אותי!
כרגע אומרים לי כל פעם שאני מתקשר שזה נמצא בטיפול אצל נציגת שימור לקוחות או משהו כזה במודיעין... וההילה שאמרה שהיא תדאג לי וכל מיני שקרים מוזרים כלאה... לא חזרה אליי... ואני ממש לא מרגיש שמישהו דואג לי...
אני כרגע מחכה לתשובה מהם, וחוץ מזה מנסה למצוא דרך להתנתק מהם עם לבטל את ההתחייבויות ופשוט למחוק הכל. אני מאוד מקווה שזה יעבוד כי אני ממש לא רוצה להיתקע. כן זה נקרא להיתקע! עם החברה הזו.

גל טויזר
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. מר טויזר טופל על ידי נציגי חברתנו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה