פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר הייתי לקוחה של חב' פאלפון שיצאתי מהחב' התשלום המשיך לרדת כהרגלו בהוראת קבע - והתשלום שנאשר לי עד סיום החוזה הוא כ- 500 ש"ח,כיום לאחר 3-4 חודשים פנו אלי מעורך- דין של החברה באומרו שאני צריכה לשלם 800 ש"ח. וזאת בלי הודעה מוקדמת על אי תשלום בזמן/ אי העברת ההוראה. בבירור שעשתית מול עורך דינם נאמר לי שנשלחו אלי מכתבים אך אלה חזרו (לא הגיעו אליי), מחב' פאלפון אין תשובה רק "תדברי עם העורך -דין",האם זו צורה אני שואלת את עצמי?! אני אדם ישר אין לי בעיה לשלם את החוב שלי ולא שקל אחד יותר. מבקשת את עזרתכם לעשות קצת סדר בבאלגן. אנא צרו איתי קשר כדי אדע מה אוכל לעשות?תודה
כספי סוג הנזק :
לשלם את החוב המיועד ולא את "הריבית". פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' כרמלי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה