פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרגתי מסלקום לפלאפון וסלקום עדיין מחייבים אותי נושא התלונה:
אלקיים שרון שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
ירושלים כתובת:
פלאפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי מנויה בסלקום כשנתיים בתוכנית חיילים ואחרי שנתיים שידרגתי ועברתי לחברת פלאפון. חודשים ספורים לאחר שהחלפתי חברה, סלקום המשיכו לחייב אותי בסכום של 14.26 ש"ח. אין לי מושג על מה ולמה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק את החיוב בסלקום כי אני כבר לא מנויה אצלם וסתם מחייבים אותי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אלקיים מדברת על חיובים של חברת סלקום. נשמח לעמוד לשרותה בכל נושא הקשור לחברת פלאפון במוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה