פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסלולה מתרוקנת בפחות מיום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איזור תעשיה הישן ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מכשיר סלולרי מדגם SK 3000 בחברת פלאפון....ביום הראשון המכשיר נשרף! ואז אמרו בפלאפון שהיה "באג" והחליפו את המכשיר- אחר כך לצערי הבחנתי שהסוללה נגמרת מהר מאוד (פחות מיום) -> במשך השנה האחרונה - פניתי כל חודש-חודשיים למוקד - בהתחלה כל פעם אמרו לי ש"שידרגו את המכשיר" תשובה שלא ממש הבנתי -אבל מה לעשות התרציתי...אחרי פעמים ....החליטו להיות נדיבים בפלאפון והחליפו לי שוב את המכשיר (לאותו דגם) - ומה לעשות גם זה לא פתר את הבעיה...חזרתי שוב והפעם החליפו לי את הסוללה...מה שגם לא פתר את הבעיה...המכשיר פשוט אוכל סוללות בטירוף!.....ובמשך שנה ובעקביות המשכתי בשלי...אפילו לקחתי את המטען לבדיקה...אחר כך החליטו פשוט לתת לי עוד סוללה...כשבקשתי להחליף את המכשיר לדגם אחר...שלא עולה יותר פשוט דגם אחר...לא היה עם מי לדבר...שכן רצו להחליף שוב לאותו דגם...ואני שוב שואל...יכולתם להחליף לאותו דגם אבל לא לדגם אחר? למה? אתם רואים לקוח שלא סתם החליט שהחודש בא לו לבקר במוקד השירות...מדובר על שנה + של לפחות עשרה ביקורים בנושא....
ולקוח שמשלם באופן יחסי יקר מאוד על המכשיר מדובר על סדר גודל של 1800 A"ח למכשיר, אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בנושא
בתודה
אלון
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר לדגם אחר! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
הוחזרה לכפיר תשובה באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלו. תגובה:
תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה