פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא באים לקראת הלקוח (10 שנים) נושא התלונה:
דהאן סיגל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של פלאפון כ10 שנים לפני שלוש שנים רכשתי את המכשיר האחרון ברשותי sk3000 מאז ועד היום לא נהנתי מהפלאפון בכלל , כל הזמן היו בעיות טכניות עם המכשיר, אי זמינות, מקשים לא עובדים וכו..
אני משמלת על המכשיר מדי חודש 50 ש"ח + ביטוח 50ש"ח = 100 ש"ח לחודש לא כולל שיחות (חשבוניות מעל 500ש"ח כל חודש)
כלומר בשלוש שנים 100X36 = 3600 ש"ח
הפלאפון שברשותי לא שווה ולו חצי מהמחיר שאני משלמת
זה תקופה מאוד ארוכה שאני מוצאת את עצמי כל שבועיים בתחנת שרות של פלאפון לתיקון המכשיר.
כל נסיונותי להחלפת המכשיר ללא הצלחה - בחברה טוענים שאם אני רוצה להחליף אני צריכה לקנות חדש !!!!!!
כך לא מתנהגים ללקוח שנמצא כל כך הרבה שנים ומפרנס את החברה
מעולם לא נהנתי מהפלאפון למה אני צריכה לרכוש חדש??????????????
זו לא בעיה שלי שהמכשיר דפוקקקקקקקקקקקקקקקקק
בכל מקרה אין עם מי לדבר בחברת פלאפון הם אומרים שהם נותנים את השרות הטוב ביותר אז נראה אותם נותנים קצת ללקוח ומחליפים לי למכשיר חדש.
אני כבר התיאשתי מפניותי הרבות לחברה כנראה כך הם פועלים מביאים לך פלאפון דפוק אתה משלם עליו אלפי שקלים והם לא לוקחים אחריות
אותי חינכו שכשאני מוכרת ללקוח מוצר מקולקל עלי להחליפו בחדש גם אם אני מפסידה (למרות שאין פה שום הפסד)
ברצוני שתפרסמו את הסיפור שלי בתוכנית טלויזיה ותמחישו עד כמה חברת פלאפון לללללאאאאאאאאאא נותנת שרות טוב לקראת הלקוח
ולחברת פלאפון - אם תגובתכם היא שאתם כן נותנים שרות טוב ושהצעתם לי כל מיני אופציות לרכישת מכשיר חדש אז אל תתרכו לרשום זאת
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר לחדש - אם לא - אז לא צריך תגובה מטומ פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
בבדיקה במערכת אני רואה שסיגל פנתה למוקד שרות הלקוחות והגיעו לסיכום המשך טיפול.
תגובה:
סיגל תמשיך בטיפול כפי שסוכם עם נציגת מוקד השרות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה